MPG i OMD nadal dla PSA Peugeot Citroën

Grupa PSA Peugeot Citroën zrezygnowała z usług domu mediowegoVizeum. Tym samym jej paneuropejski budżet medialny pozostanie wrękach agencji MPG i OMD.

km
km
Udostępnij artykuł:

Francuski koncern motoryzacyjny poinformował, że podjął takądecyzję w celu dalszej redukcji kosztów.

OMD nadal będzie obsługiwał medialny budżetPSA Peugeot Citroën w Wielkiej Brytanii, Rosji,Danii i Szwajcarii, a MPG we Francji, Belgii i Holandii.

Jednocześnie grupa ogłosiła przetarg na planowanie i zakupmediów w krajach, w których nie współpracuje ani z OMD ani z MPG.Te kraje to Chorwacja, Włochy i Polska. Rozpoczynająca się 30czerwca rywalizacja zostanie rozstrzygnięta tylko między dwomawyżej wymienionymi agencjami.

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana