MPG i OMD w walce o medialny budżet Hyundia Kia

Należące do holdingów Havas i Omnicom Media Group domy mediowe MPGi OMD przeszły do finałowej fazy przetargu na globalny budżetmedialny spółki Hyundai Kia Automotive Group.

km
km
Udostępnij artykuł:

Agencje Carat (Aegis) i GroupM (WPP Group) potwierdziły, żezostały wyeliminowane z postępowania. Wcześniejsze doniesieniasugerowały, że w przetargu udział biorą także agencje należące doInterpublic i Publicis Groupe. Według nieoficjalnych źródeł, MPG iOMD zaczęły się już przygotowywać do następnej fazy przetargu.

Hyundai Kia uruchomiła globalny przegląd swoich zobowiązań wzakresie planowania i zakupu mediów w lipcu. Obecnie za warty wsumie około 1 miliarda dolarów budżet w większości odpowiedzialnesą domy mediowe OMD International, ZenithOptimedia i Initiative.Przegląd obejmuje ogół działalności w zakresie medialnego budżetuspółki w ponad 170 krajach świata, na których ona działa.

źródło: Brand Republic

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu