MPG pracuje dla piwa Budweiser

Dom mediowy MPG zwyciężył w przetargu organizowanym przez GrupęCEDC (m.in. BOLS, Żubrówka, Soplica, Absolwent) na obsługę kampaniireklamowej piwa Budweiser - "To je pivo, Ceske pivo".

pr
pr
Udostępnij artykuł:

Kampania, która została zaplanowana na lipiec i sierpień b.r.,obejmuje reklamę telewizyjną w stacjach ogólnopolskich orazkanałach tematycznych.

Kampania ma na celu budowę świadomości marki oraz wsparcierealizacji celów sprzedażowych.

W przetargu oprócz MPG brały udział jeszcze dwa inne domymediowe.

pr
Autor artykułu:
pr
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Tak rośnie polski rynek reklamowy. Maleje udział telewizji

Tak rośnie polski rynek reklamowy. Maleje udział telewizji

Biznes24 rozszerza tematykę. Nowy szef zapowiada więcej kobiet i zagranicy

Biznes24 rozszerza tematykę. Nowy szef zapowiada więcej kobiet i zagranicy

Nowe kanały muzyczne startują w kolejnym kraju. Wkrótce dołączy je polski operator

Nowe kanały muzyczne startują w kolejnym kraju. Wkrótce dołączy je polski operator

Szef Radia Zachód odpowiada na zarzut szefowej KRRiT. "Manipulacja informacyjna"

Szef Radia Zachód odpowiada na zarzut szefowej KRRiT. "Manipulacja informacyjna"