MPG z budżetem NBC Universal

Dom mediowy MPG International wybrał przetarg na planowanie i zakup mediów dla należącego do koncernu NBC Universal oddziału odpowiedzialnego za parki rozrywki.

km
km
Udostępnij artykuł:

Do tej pory za ten warty w sumie około 5,5 miliona euro medialny budżet odpowiedzialne były na poszczególnych rynkach lokalne agencje. Teraz będzie on koordynowany przez zespół MPG International w Londynie.

NBC Universal posiada swoje parki rozrywki m.in. na Florydzie, w Hollywood i Japonii, a ostatnio otwarty został ośrodek w Singapurze.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe