SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

MRM dla Wedla

Zakończono przetarg na obsługę marki Cadbury Wedel w internecie.Wygrała go agencja interaktywna MRM, która dotychczaswspółpracowała z Wedlem przy stworzeniu strony konkursufotograficznego.

Konkurs "Pokaż nam swoją nadzianą twarz!" znajduje się podadresem Nadziani.pl i promuje czekolady z owocowym nadzieniem.Agencja będzie miała za zadanie stworzyć nową witrynę marki. Niewiadomo jakie inne agencje stanęły do przetargu.

Agencja interaktywna MRM w lutym otrzymała nagrodę IMPACTOR jako"Najbardziej Podziwiana Agencja Interaktywna Roku 2007".

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: MRM dla Wedla

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl