MŚ 2006: Metropol partnerem FIFA

Grupa Metro International podpisała globalną umowę z Międzynarodową Federacją Piłki Nożnej (FIFA) dotyczącą współpracy przy Mistrzostwach Świata w Piłce Nożnej 2006 w Niemczech.

kk
kk
Udostępnij artykuł:

Dzięki tej umowie Metropol może korzystać z serwisów informacyjnych przygotowywanych przez ponad 60 dziennikarzy pracujących w portalu fifaworld.com. Poza tym reporterzy Metropolu będą obecni na mistrzostwach w Niemczech gdzie będą towarzyszyć drużynom podczas treningów i przygotowywać niecodzienne artykuły z samego serca mundialu oraz przeprowadzać ekskluzywne wywiady z gwiazdami piłkarskimi.

Bezpośrednio przed mundialem w Metropolu pojawią się sylwetki zawodników, statystyki, felietony oraz wszystkie ciekawostki dotyczące poprzednich Mistrzostw Świata w Piłce Nożnej. W związku ze specyficzną zawartością redakcyjną dodatku, biuro reklamy Metropolu przygotowało specjalną ofertę dla reklamodawców.

Metropol przygotuje odrębny layout stron poświęconych Mundialowi.

kk
Autor artykułu:
kk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu