SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

MTV Mobile chce w rok pozyskać 500 000 użytkowników

Za tydzień Viacom International Media Networks oraz Polska Telefonia Cyfrowa wprowadzą na rynek nową ofertę komórkową pod marką MTV Mobile. - W ciągu roku chcemy pozyskać 500 tys. użytkowników - zapowiada Miroslav Rakowski, prezes PTC.

MTV Mobile chce w rok pozyskać 500 000 użytkowników

Oferta, której hasło brzmi "Gif me more", kierowana będzie do widzów należącego do Viacomu kanału MTV Polska, a głównie do uczniów i studentów. MTV Mobile zaoferuje im m.in. nielimitowane SMSy do wszystkich sieci w Polsce za darmo po każdym doładowaniu. Będąc w sieci MTV Mobile, odbiorcy zyskają też dostęp z telefonu do programów i seriali z oferty MTV (nie będzie na pewno programów z Vivy czy Comedy Central) oraz koncertów i teledysków - będą mogli je oglądać za darmo po każdym doładowaniu (poznaj szczegóły cenowe).

Kontent będzie można oglądać w ramach społecznościowej aplikacji Under The Thumb, która pozwoli też na dzielenie na dzielenie się ze znajomymi programami, czatowanie, a także będzie mieć opcję łączenia się z komputerem, by tam odtwarzać wspomniany kontent.

Kontent MTV pozostanie jednak nadal dostępny w sieci Orange. - Będą to inne pozycje i dodatkowo płatne - tłumaczy portalowi Wirtualnemedia.pl Izabella Wilely, wiceprezes i dyrektor generalna Viacom International Media Networks na Polskę. Dla Viacomu, wejście w projekt MTV Mobile to dopełnienie oferty, obejmującej usługi telewizyjne, internetowe i VoD, poszerzenie zasięgu kontentu MTV oraz nowe przychody dla spółki. Wiley nie ujawnia jak one będą dzielone między nadawcą a PTC. Wiadomo, że Viacom poniesie część kosztów związanych z promocją nowej usługi.

- Brakowało w PTC marki skierowanej do młodych ludzi, opartej o komunikację społecznościową i kontent - podkreślał z kolei podczas konferencji MiroslawvRakowski, prezes PTC, która ma obecnie dwie brandy telefonii komórkowej: T-Mobile oraz Heyah. Umowa między PTC a Viacomem jest wieloletnia, ale strony nie ujawniają, na jak długo została zawarta.

Polska będzie siódmym krajem, w którym startuje MTV Mobile po Belgii, Francji, Holandii, Niemczech, Szwajcarii i Włoszech, ale w żadnym z nich partnerem nadawcy nie jest właściciel sieci T-Mobile. Jak ujawniła na konferencji Wiley, usługa w całej Europie ma już 2,5 mln użytkowników. Ale z Włoch z powodu zbyt małej liczby korzystających marka się wycofuje.

>>> Młoda widownia odwraca się od MTV - raport Wirtualnemedia.pl

Ambasadorem MTV Mobile w Polsce została piosenkarka Ewa Farna. Wprowadzenie marki na rynek wsparte będzie kampanią promocyjną, która obejmie m.in. telewizję, w tym kanały Viacomu. Mediaplan przygotował dom mediowy Value Media.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: MTV Mobile chce w rok pozyskać 500 000 użytkowników

6 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Front
Mają szanse zrobić ten wynik.. Marka MTV będzie skierowana do ludzi młodych, którzy piszą dużo i do wszystkich sieci. Dając darmowe SMS po doładowaniu wykonali dobry ruch, który wydaje mi się że ma szansę na powodzenie.
8 8
odpowiedź
User
dg
viacom to straszne g.
8 8
odpowiedź
User
Detlaf z portalu nocuje.net
ale MTV to nie żadna marka. To była marka z 10 lat temu, teraz to papka żenujących nie-muzycznych programów. Wystarczy spojrzeć na wyniki oglądalności oraz coraz większa i mocniejsza konkurencję. Nie wstrzelili się z tym, już to pisałem ale lepiej zagrał PLAY wprowadzając redbull mobile
8 8
odpowiedź
User
moja_opinia
Moim skromnym zdaniem - całe to MTV i wszystko co tego dotyczy - to przykład jednego z największych śmieci tego całego świata rozrywki. Nawet nic to nie zmienia, jeśli nawet ten cały "produkt śmieciowy" był kiedyś niejako lepszy - gdyż ogólnie nie zmienia to faktu, że to coś to właśnie największy produkt śmieciowy świata rozrywki :-(
8 8
odpowiedź
User
Madżenta
Szkoda kasy. MVNO czy subbrandy to wiadomo już po doświadczeniach kilkuletnich w Polsce wszystkim - topienie pieniędzy. Moim zdaniem 10-20 tysięcy userów po roku to będzie sukces ale z kasą to do zamkięcia marki będziecie pod wodą. "usługa w całej Europie ma już 2,5 mln użytkowników" - i u nas ma miec 1/5 tego?, dobre... I jeszcze to: "Brakowało w PTC marki skierowanej do młodych ludzi". Strzelacie sobie w kolano, drogie T-Mobile
8 8
odpowiedź