MullenLowe MediaHub partnerem Criteo

Dom mediowy MullenLowe MediaHub dołączył do grona partnerów Criteo w ramach programu Criteo Partners. Agencja dzięki platformie Criteo będzie mogła realizować kampanie m.in. w oparciu o działania Machine Learning oraz zaawansowany remarketing dynamiczny.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
MullenLowe MediaHub partnerem Criteo

Program Criteo Partners to inicjatywa mająca na celu rozwój i zwiększenie współpracy z agencjami oraz wymianę wiedzy z zakresu realizacji kampanii digital. 

- Nowoczesne technologie i wiedza są dla nas kluczowe w rozwoju i budowaniu przewagi rynkowej dla naszych klientów. Współpraca z Criteo jest jednym z wielu kroków jakie zaplanowaliśmy sobie na ten rok. Mamy nadzieje że przyniesie nam i naszym klientom wymierne rezultaty - komentuje Łukasz Kowalczyk, head of programmatic w MullenLowe MediaHub.

MullenLowe MediaHub obsługuje m.in. ING Bank Śląski, Decathlon, Vision Express, CCC, Telepizzę.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości
Materiał reklamowy

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu