MullenLowe MediaHub zajmie się obsługą mediową marki Hipp

Dom mediowy MullenLowe MediaHub wygrał przetarg na obsługę mediową firmy Hipp Polska, producenta żywności dla niemowląt - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
MullenLowe MediaHub zajmie się obsługą mediową marki Hipp

Agencja będzie odpowiadać za planowanie i zakup kampanii w telewizji oraz w internecie.

Firmy nie ujawniają, na jak długo zawarły umowę. Nie podają też liczby i nazw pozostałych domów mediowych uczestniczących w postępowaniu. Z naszych informacji wynika, że było ich kilka.

Hipp w ostatnim czasie nie był szczególnie aktywny reklamowo.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"

Meta będzie płacić za treści. Podpisała umowy z największymi wydawcami

Meta będzie płacić za treści. Podpisała umowy z największymi wydawcami

Oto gospodarze "Sylwestra z Dwójką" 2025. Pełna lista prowadzących [TYLKO U NAS]

Oto gospodarze "Sylwestra z Dwójką" 2025. Pełna lista prowadzących [TYLKO U NAS]

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Co mówią dane z tego tygodnia? Oto najpopularniejsze filmy i seriale Netflixa w Polsce

Co mówią dane z tego tygodnia? Oto najpopularniejsze filmy i seriale Netflixa w Polsce