Multi Communications dla AB

Agencja Multi Communications podpisała umowę na obsługę działań w zakresie PR korporacyjnego i investor relations ze spółką AB, dystrybutorem IT, elektroniki użytkowej i sprzętu RTV - AGD.

pr
pr
Udostępnij artykuł:
Multi Communications dla AB

Multi Communications odpowiada za kreowanie wizerunku firmy AB poprzez działania media relations oraz investor relations. Zadaniem agencji jest opracowanie i realizacja nowej, kompleksowej strategii komunikacyjnej uwzględniającej plany biznesowe oraz ofertę Grupy Kapitałowej AB.

Agencję wybrano w drodze przetargu. Strony nie ujawniają czasu umowy.

Projekt realizowany jest przez zespół corporate & business kierowany przez Edytę Miszczuk.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi

"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?