SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Multi Communications wypromuje markę CD

Multi Communications zdobyła nowego klienta, którym jest marka kosmetyczna CD, należąca do niemieckiego koncernu Lornamead. Agencja została wybrana w drodze przetargu.

Article

Do zadań Multi Communications należy realizacja działań PR na rynku polskim oraz ich koordynacja w trzech krajach z regionu Europy Środkowo-Wschodniej.

W ramach współpracy Multi Communications pełni funkcję agencji wiodącej w regionie CEE i jest odpowiedzialna za opracowanie strategii komunikacji marki CD dla Polski, Węgier, Słowacji oraz Słowenii. Do jej zadań należy także realizacja bieżących działań z zakresu media i bloggers relations.

Strony nie ujawniają, na jak długo podpisano kontrakt.

-
-
Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Multi Communications wypromuje markę CD

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl