SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

MultiBank wprowadza nową usługę SMS

MultiBank wprowadził usługę powiadomień SMS, która monitoruje zmiany na rachunku klienta przez 24 godziny na dobę. Wiadomość wysyłana jest w czasie rzeczywistym, w momencie wystąpienia zdarzenia.

Nowa usługa daje klientom banku dostęp do informacji na temat rachunku niezależnie od miejsca, w którym się znajdują oraz możliwości podłączenia do internetu.

Aby sprawdzić stan konta klient nie musi logować się do systemu transakcyjnego. Wybrane przez niego informacje, np. o przelewach wychodzących czy obciążeniach rachunku, wysyłane są na podany numer, natychmiast po zarejestrowaniu zmiany (z wyłączeniem czasu, w którym klient nie chce otrzymywać powiadomień, np. w godzinach nocnych).

Usługa dostępna jest dla wszystkich klientów banku, których numer telefonu komórkowego zostanie zarejestrowany w bazie MultiBanku. Aby ją uruchomić trzeba zalogować się do internetowego systemu transakcyjnego (zakładka Powiadomienia) lub złożyć dyspozycję za pośrednictwem multilinii. Powiadomienie może też zostać wysłane na wybrany przez klienta adres e-mail. Tego rodzaju zestawienia generowane są bezpłatnie, raz dziennie.

W ramach usługi dostępne są trzy taryfy - Standard, Optimum i Premium.

Dołącz do dyskusji: MultiBank wprowadza nową usługę SMS

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl