Multikino będzie emitować reklamy na podłogach

W wybranych kinach sieci Multikino zainstalowano podłogi interaktywne do emisji reklam. Nastąpiło to w ramach współpracy z firmą Aduma.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Podłogi interaktywne (iFoot) zamontowano na stałe w dziewięciu kinach sieci Multikino – w Gdańsku, Krakowie, Poznaniu (51), Szczecinie, Warszawie (Ursynów i Złote Tarasy), Wrocławiu (Arkady), Zabrzu i Gdyni. Na tych nośnikach będą emitowane przekazy reklamowe, które – jak opisuje biuro reklamy Multikina – będą zaskakujące, dzięki czemu przyciągną uwagę widzów. Podłogi zainstalowano we współpracy z firmą Aduma.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana