Multikino testuje magazyn przygotowany z „Galą”

Sieć Multikino i G+J Polska przygotowały pierwszy, testowy numer miesięcznika "Multikino&Gala", który sprzedawany będzie w kasach Multikina. Ukaże się on w piątek 21 grudnia br.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

Pismo liczyć będzie 68 stron poświęconych filmom i gwiazdom kina. W pierwszym wydaniu czytelnicy znajdą m.in. informacje o premierach filmowych, tekst o kulisach powstania "Hobbita", sylwetkę Russela Crowe i materiał o kreacjach Anny Przybylskiej. W miesięczniku będą też materiały dotyczące mody, urody oraz podróży. Redaktor naczelną "Multikina&Gali" jest Agnieszka Jastrzębska, naczelna "Gali".

Magazyn będzie kierowany do klientów Multikina. Pierwszy numer sprzedawany w kasach kin tej sieci w cenie 1,50 zł. Jego nakład to 100 tys. egz.

Jak informuje nas Natalia Kaleta, specjalista ds. PR w Multikinie,w styczniu 2013 roku zapadnie decyzja czy projekt będzie kontynuowany. Jeśli to nastąpi, to jest nie wykluczone poszerzenie jego dystrybucji.

grafika

Multikino jest operatorem 26 kin w 20 miastach Polski z łączną liczbą 223 ekranów i 48 628 miejsc.

pp
Autor artykułu:
pp
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych