Multikino tworzy dział sprzedaży specjalnej i sponsoringu

Multikino wyodrębniło ze swojego biura reklamy dział sprzedażyspecjalnej i sponsoringu. Nową strukturą kieruje Joanna Zmysłowska.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Multikino z biura reklamy, rozbudowanego w lipcu przezpołączenie działów marketingu i reklamy, wyodrębniło działsprzedaży specjalnej i sponsoringu. Nowa struktura będzie zajmowaćsię obsługą klientów specjalnych, wspieraniem sprzedaży całegobiura reklamy (przez opracowywanie ofert specjalnych i promocjęsprzedaży) oraz pozyskiwaniem sponsorów do akcji niestandardowych iprojektów specjalnych. Szefem działu została Joanna Zmysłowska, ajej zastępcą - Artur Chmielewski.

Jednocześnie do głównej części biura reklamy, kierowanej przezKingę Dołęgę, dołączyło dwóch nowych handlowców. Zwiększony teambędzie koncentrować się przede wszystkim na zintegrowanej oferciereklamowej, a w bliskiej przyszłości m.in. na rozwoju reklamycyfrowej i reklamy 3D.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]