Multilotek na autobusach i tramwajach

W lipcu pod hasłem "Marzenie" ruszyła miesięczna kampania TransitAdvertising realizowana przez CAM Media dla gry liczbowej MultiLotek.W siedemnastu miastach jeździ ponad sto autobusów ikilkanaście tramwajów opakowanych reklamą promująca grę.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Inne działania poza outdoorem dla Multilotka to: emisja spotutelewizyjnego w TV Polsat i gra internetowa uruchomiona na witrynieinternetowej lotto.pl

Celem całej kampanii jest budowa wizerunku Multi Lotka jako grystwarzającej możliwość codziennej wygranej, dającej możliwośćspełnienia marzeń i radość z gry.

Pomysł kreacji składa się z zestawienia intensywnego żółtegokoloru, zadowolonego człowieka spełniającego swoje pragnienia orazhasła "codziennie wygraj marzenie". Wszystkie zastosowane elementyprzyciągają uwagę i umożliwiają odbiór krótkiego i łatwego dozapamiętania przekazu reklamowego.

Firma CAM Media odpowiedzialna była za produkcję, adaptacjęprojektu reklamy i jej ekspozycję na autobusach i tramwajach. Zaplanowanie i zakup mediów odpowiedzialny był Totalizator Sportowy aagencja Scholz and Friends przygotowała kreację.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"