SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Multilotek na autobusach i tramwajach

W lipcu pod hasłem "Marzenie" ruszyła miesięczna kampania TransitAdvertising realizowana przez CAM Media dla gry liczbowej MultiLotek.W siedemnastu miastach jeździ ponad sto autobusów ikilkanaście tramwajów opakowanych reklamą promująca grę.

Inne działania poza outdoorem dla Multilotka to: emisja spotutelewizyjnego w TV Polsat i gra internetowa uruchomiona na witrynieinternetowej lotto.pl

Celem całej kampanii jest budowa wizerunku Multi Lotka jako grystwarzającej możliwość codziennej wygranej, dającej możliwośćspełnienia marzeń i radość z gry.

lottoujgjjhg

Pomysł kreacji składa się z zestawienia intensywnego żółtegokoloru, zadowolonego człowieka spełniającego swoje pragnienia orazhasła "codziennie wygraj marzenie". Wszystkie zastosowane elementyprzyciągają uwagę i umożliwiają odbiór krótkiego i łatwego dozapamiętania przekazu reklamowego.

Firma CAM Media odpowiedzialna była za produkcję, adaptacjęprojektu reklamy i jej ekspozycję na autobusach i tramwajach. Zaplanowanie i zakup mediów odpowiedzialny był Totalizator Sportowy aagencja Scholz and Friends przygotowała kreację.

Dołącz do dyskusji: Multilotek na autobusach i tramwajach

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl