Multimedia postawiła w internecie na Logicsearch

Multimedia Polska podpisała z Logicsearch umowę na mocy której agencja odpowiada za prowadzenie w internecie wszelkich działań reklamowych tej firmy.

pr
pr
Udostępnij artykuł:

Logicsearch zajmuje się planowaniem, realizacją i optymalizacją dla Multimedia Polska wszystkich internetowych kampanii reklamowych typu CPC (Cost Per Click), CPL/ CPA (Cost Per Lead/ Action), a także CPM (Cost Per Mille). Agencja odpowiada również za pozycjonowanie serwisu firmy Multimedia Polska w wyszukiwarkach.

Umowę podpisano na czas nieokreślony.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"