Multipakiety - nowość w ofercie biura reklamy Axel Springer

Biuro reklamy prasy codziennej Axel Springer Polska wprowadziło od4 maja br. nowe oferty pakietowe. Multipakiet Standard iMultipakiet ASP to propozycje łączące możliwości reklamy prasowej zreklamą w serwisach internetowych wydawcy.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

Multipakiet Standard to połączenie reklamy w wybranym tytulecodziennym Axel Springer Polska - "Dzienniku", "Fakcie","Przeglądzie Sportowym" oraz powiązanym z nim serwisieinternetowym: Dziennik.pl. eFakt.pl lub Sports.pl. Przykładowaoferta obejmuje emisję reklamy full page lub junior page w"Dzienniku" wraz z jednodniową kampanią w serwisie Dziennik.pl wcenie od 47 500 zł netto.

Z kolei Multipakiet ASP oferuje kampanię reklamową we wszystkichdziennikach wydawcy oraz emisję reklam we wszystkich serwisachinternetowych Axel Springer Polska. Reklamy prasowe w MultipakiecieASP planowane są w ramach modelu PressPower oferującego reklamętego samego dnia, w tym samym formacie w czterech gazetachcodziennych wydawcy. Emisja reklam w serwisach internetowych opartajest z kolei o model ROS - Run on Site - gwarantującymaksymalizację zasięgu.

- Nowa oferta pozwoli klientom zintensyfikować dzienne dotarciedo grup docelowych. Współoglądalność serwisów internetowych i wydańdrukowanych wynosi około 5 procent, jest więc dość niska, dlategoMultipakiety to doskonała możliwość zwiększenia zasięgu kampaniireklamowych - podkreśla Rafał Grudowski, zastępca dyrektora biurareklamy prasy codziennej Axel Springer Polska.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Republika odkrywa gwiazdy "Wystrzałowego sylwestra". Kto poprowadzi koncert?

Republika odkrywa gwiazdy "Wystrzałowego sylwestra". Kto poprowadzi koncert?

Transmisja Oscarów przenosi się na YouTube. Epokowa zmiana

Transmisja Oscarów przenosi się na YouTube. Epokowa zmiana

"Efekt Australii"? Meta wprowadzi nową metodę weryfikacji wieku

"Efekt Australii"? Meta wprowadzi nową metodę weryfikacji wieku

Iga Świątek najlepsza w plebiscycie Interii i Polsatu Sport

Iga Świątek najlepsza w plebiscycie Interii i Polsatu Sport

Rift Legends po pierwszym roku działalności. Wyjątkowe możliwości reklamowe w polskim esporcie
Materiał reklamowy

Rift Legends po pierwszym roku działalności. Wyjątkowe możliwości reklamowe w polskim esporcie

Gloria Adamek w zespole agencji OBTK

Gloria Adamek w zespole agencji OBTK