SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Multipakiety - nowość w ofercie biura reklamy Axel Springer

Biuro reklamy prasy codziennej Axel Springer Polska wprowadziło od4 maja br. nowe oferty pakietowe. Multipakiet Standard iMultipakiet ASP to propozycje łączące możliwości reklamy prasowej zreklamą w serwisach internetowych wydawcy.

Multipakiet Standard to połączenie reklamy w wybranym tytulecodziennym Axel Springer Polska - "Dzienniku", "Fakcie","Przeglądzie Sportowym" oraz powiązanym z nim serwisieinternetowym: Dziennik.pl. eFakt.pl lub Sports.pl. Przykładowaoferta obejmuje emisję reklamy full page lub junior page w"Dzienniku" wraz z jednodniową kampanią w serwisie Dziennik.pl wcenie od 47 500 zł netto.

Z kolei Multipakiet ASP oferuje kampanię reklamową we wszystkichdziennikach wydawcy oraz emisję reklam we wszystkich serwisachinternetowych Axel Springer Polska. Reklamy prasowe w MultipakiecieASP planowane są w ramach modelu PressPower oferującego reklamętego samego dnia, w tym samym formacie w czterech gazetachcodziennych wydawcy. Emisja reklam w serwisach internetowych opartajest z kolei o model ROS - Run on Site - gwarantującymaksymalizację zasięgu.

- Nowa oferta pozwoli klientom zintensyfikować dzienne dotarciedo grup docelowych. Współoglądalność serwisów internetowych i wydańdrukowanych wynosi około 5 procent, jest więc dość niska, dlategoMultipakiety to doskonała możliwość zwiększenia zasięgu kampaniireklamowych - podkreśla Rafał Grudowski, zastępca dyrektora biurareklamy prasy codziennej Axel Springer Polska.

Dołącz do dyskusji: Multipakiety - nowość w ofercie biura reklamy Axel Springer

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl