SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Multum PR wypromuje markę Negotti

Do grona klientów wrocławskiej agencji Multum PR dołączyła marka Negotti, producent płaskich wycieraczek samochodowych.

Article

Agencja odpowiada za pomoc przy budowie wizerunku marki Negotti. W ramach umowy jest odpowiedzialna za stworzenie oraz realizację strategii marketingowo-promocyjnej dla klienta.

Do zadań Multum PR należą dodatkowo: rebranding marki obejmujący lifting logo, opracowanie systemu identyfikacji wizualnej, a także odświeżenie strony internetowej.

Agencja zajmie się również działaniami media relations oraz social media.

Za współpracę z klientem odpowiedzialna jest Justyna Waliszak-Hejna.

Umowa została podpisana do końca 2017 roku.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Multum PR wypromuje markę Negotti

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl