SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

Jeśli Polacy zagrają w finale mundialu w Rosji, TVP będzie sprzedawać spoty po 500 tys. zł

Od połowy kwietnia Biuro Reklamy TVP rozpocznie sprzedaż czasu reklamowego przy transmisjach meczów z mistrzostw świata w piłce nożnej w Rosji. Ceny reklam przy spotkaniach z udziałem polskiej reprezentacji w fazie grupowej wynoszą od 95 do 395 tys. zł. Jeżeli Polacy dojdą do finału - cena za 30 sek. spot wzrośnie do 498,6 tys. zł.

Article

Biuro Reklamy TVP sprzedaż reklam i pakietów sponsorskich rozpoczęło 7 marca, ale obecnie mają do niej prawo jedynie oficjalni sponsorzy mundialu. W najbliższy poniedziałek pozostali reklamodawcy będą mogli rozpocząć zakup pakietów sponsorskich. Z kolei sprzedaż czasu antenowego dla wszystkich zainteresowanych rozpocznie się 16 kwietnia.

W fazie grupowej przy meczach z udziałem Polaków (19, 24 i 28 czerwca) koszt spotu o długości 30 sekund wynosi od 95 tys. zł do 395 tys. zł (cena netto, bez rabatów dla spotu 30-sek.).

Najwięcej kosztuje reklama przy spotkaniu Polski z Kolumbią, 24 czerwca - ceny wynoszą od 103,5 do 395 tys. zł.

Przy meczu Polaków z Senegalczykami (19 czerwca) reklamodawcy zapłacą od 115,5 do  307 tys. zł, a przy meczu Polska - Japonia (28 czerwca): od 95 do 271,5 tys. zł.

Na ponad 100 tys. zł wyceniono spoty przy spotkaniach kilku innych reprezentacji piłkarskich: Portugalia-Hiszpania (15 czerwca) - 108,4 tys. zł, Argentyna-Chorwacja (21 czerwca) i Niemcy-Szwecja (23 czerwca) -  po 106,2 tys. zł, Brazylia-Szwajcaria (17 czerwca) - 103,5 tys. zł.

Jeżeli polscy piłkarze wyjdą z fazy grupowej, ceny reklam znacznie wzrosną. Za spoty przy transmisjach z 1/8 finału z udziałem Polski trzeba będzie zapłacić od 107,1 do 428 tys. zł. Emisja reklamy w ćwierćfinale z Polakami to wydatek rzędu od 113,2 do 461,3 tys. zł, a jeśli trafią do półfinału - ceny wzrosną do przedziału: 125,4 - 498,6 tys. zł. Takie same stawki będą obowiązywać, gdy polski zespół zagra w finale.

Zdecydowanie taniej będzie, jeżeli polska reprezentacja piłkarska nie wyjdzie z fazy grupowej. Najdroższa reklama w ćwierćfinale kosztować będzie 111,6 tys. zł, w półfinale – 191,9 tys. zł a w finale – do 188,8 tys. zł

BR TVP przygotowało też specjalne pakiety sponsorskie. Oto oferta obejmująca TVP1 i TVP2:

Sponsoring fazy grupowej i pucharowej (14 czerwca-15 lipca): 64 spotkania, łącznie 640 wskazań sponsorskich – 6 048 446 zł;
sponsoring fazy grupowej (14-28 czerwca): 48 spotkań, łącznie 480 wskazań sponsorskich, 4 023 269 zł;
sponsoring fazy pucharowej (29 czerwca – 15 lipca): 16 spotkań, 160 wskazań sponsorskich, 2 025 177 zł
sponsoring pakietu (19-28 czerwca): 3 mecze reprezentacji Polski w fazie grupowej, 30 wskazań sponsorskich, 1 192 210 zł.

Telewizja Polska będzie transmitowała na żywo wszystkie 64 mecze w TVP1, TVP2, TVP Sport, na sport.tvp.pl oraz w aplikacji mobilnej. Mundial rozpoczyna się 14 czerwca i potrwa do 15 lipca.

Podczas Mistrzostw Europy 2012 za półminutową reklamę trzeba było zapłacić do 390 tys. zł.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Jeśli Polacy zagrają w finale mundialu w Rosji, TVP będzie sprzedawać spoty po 500 tys. zł

17 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
DW
Hahaha. Mogliby nawet i stawkę 5 mln podać. Zejdźmy na ziemię...
15 7
odpowiedź
User
fiki
Kto kupi? ;))))
5 3
odpowiedź
User
NickO
Jeśli słonie nauczą się latać, TVP zacznie podawać prawdziwe informacje
7 7
odpowiedź
User
ohh
Spółki Skarbu Państwa kupią spoty za pieniądze ciemnego ludu, który będzie uszczęśliwiony igrzyskami !
3 4
odpowiedź
User
Polak
I teraz cała opozycja, lewica i anty-TVP modli się, by Polacy odpadli jak najwcześniej. Szkoda słów...
7 4
odpowiedź
User
xxx
Jeśli słonie nauczą się latać, TVP zacznie podawać prawdziwe informacje
TVP złamała medialne status quo, zakaz podawania informacji niewygodnych dla mainstreamu, postkomuny, Niemców etc. Dowiesz się wielu rzeczy, których nie podadzą w stacjach komercyjnych. Dlatego jest tak atakowana.
9 4
odpowiedź
User
witam
Spółki Skarbu Państwa kupią spoty za pieniądze ciemnego ludu, który będzie uszczęśliwiony igrzyskami !
Właśnie, skandal. Jak tak mogą wykupywać reklamy. No gdyby wykupywali w Wyborczej, jak do tej pory, no to tak, każdy by zrozumiał, ale jak śmieją w innych mediach kupować a nie dotować prywaciarzy.
8 1
odpowiedź
User
miszczu
Hahaha. Mogliby nawet i stawkę 5 mln podać. Zejdźmy na ziemię...
Pewnie by mogli, ale podają realne stawki, nie wydumane przez losowego internautę.
5 0
odpowiedź
User
brygada rr
Kto kupi? )))
Czyli twierdzisz, że w czasie mundialu nikt nie kupi reklam? Nie będzie więc reklam? To poczekajmy jakieś 97 dni i się przekonamy. Ja stawiam, że jednak będą.
8 1
odpowiedź
User
Gość X
I tak Polska nie wyjdzie z grupy.
3 7
odpowiedź
Zobacz więcej w kategorii: Reklamy / Marketing