SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

“Murator” z dodatkami i kampanią

Kwietniowy numer magazynu „Murator” (Murator), który ukaże się 16 marca br., będzie sprzedawany wraz z płytą CD “Domy drewniane”, a do części nakładu dołączony zostanie katalog Leroy Merlin. Wydanie wspiera kampania reklamowa.

“Murator” z dodatkami i kampanią

Na płycie CD czytelnicy znajdą przegląd dostępnych na polskim rynku domów szkieletowych, prefabrykowanych i z bal. W numerze znajdzie się też kupon rabatowy na produkty akumulatorowe Stihl.

Katalog „Dom i ogród” z produktami sieci Leroy Merlin dołączony będzie do ok. 70 tys. egz. ze 150 tys. egz. nakładu numeru. Cena pisma bez zmian wynosić będzie 9,99 zł.

Sprzedaż kwietniowego „Muratora” wsparta zostanie kampanią reklamową obejmującą telewizje: TVP1, TVP2, Polsat, TVN i Polo TV, a także serwisy internetowe: Muratordom.pl, Muratorplus.pl, Poradnikzdrowie.pl, Wymarzonyogrod.pl, Urzadzamy.pl, SE.pl, Mowimyjak.pl. Za kreację kampanii i planowanie mediów odpowiada wydawca.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: “Murator” z dodatkami i kampanią

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl