“Murator” z dodatkami i kampanią

Kwietniowy numer magazynu „Murator” (Murator), który ukaże się 16 marca br., będzie sprzedawany wraz z płytą CD “Domy drewniane”, a do części nakładu dołączony zostanie katalog Leroy Merlin. Wydanie wspiera kampania reklamowa.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

Na płycie CD czytelnicy znajdą przegląd dostępnych na polskim rynku domów szkieletowych, prefabrykowanych i z bal. W numerze znajdzie się też kupon rabatowy na produkty akumulatorowe Stihl.

Katalog „Dom i ogród” z produktami sieci Leroy Merlin dołączony będzie do ok. 70 tys. egz. ze 150 tys. egz. nakładu numeru. Cena pisma bez zmian wynosić będzie 9,99 zł.

Sprzedaż kwietniowego „Muratora” wsparta zostanie kampanią reklamową obejmującą telewizje: TVP1, TVP2, Polsat, TVN i Polo TV, a także serwisy internetowe: Muratordom.pl, Muratorplus.pl, Poradnikzdrowie.pl, Wymarzonyogrod.pl, Urzadzamy.pl, SE.pl, Mowimyjak.pl. Za kreację kampanii i planowanie mediów odpowiada wydawca.

pp
Autor artykułu:
pp
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Tak rośnie polski rynek reklamowy. Maleje udział telewizji

Tak rośnie polski rynek reklamowy. Maleje udział telewizji

Biznes24 rozszerza tematykę. Nowy szef zapowiada więcej kobiet i zagranicy

Biznes24 rozszerza tematykę. Nowy szef zapowiada więcej kobiet i zagranicy

Nowe kanały muzyczne startują w kolejnym kraju. Wkrótce dołączy je polski operator

Nowe kanały muzyczne startują w kolejnym kraju. Wkrótce dołączy je polski operator

Szef Radia Zachód odpowiada na zarzut szefowej KRRiT. "Manipulacja informacyjna"

Szef Radia Zachód odpowiada na zarzut szefowej KRRiT. "Manipulacja informacyjna"