SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Mustache rozstał się z Konradem Ozdowym i Patrykiem Debą, biznesem zarządzają Dagmara Czernicka, Maciej Zieliński, Natalia Pomorska i Izabela Trzcińska

Należąca do 4fun Media spółka Mustache, wydająca m.in. serwis o tej samej nazwie, rozstała się z Konradem Ozdowym i Patrykiem Debą. Menadżerowie byli odpowiedzialni za zarządzanie biznesem, ich obowiązki rozdzielono między członków zespołu: Dagmarę Czernicką, Macieja Zielińskiego, Natalię Pomorską i Izabelę Trzcińską.

Maciej Zieliński i Marta Sawicka Article

4fun Media nie podaje przyczyn rozstania z Ozdowym i Dębą. - Bardzo dziękujemy im za wieloletnie zaangażowanie i życzymy wielu nowych sukcesów - czytamy w komunikacie przesłanym do redakcji Wirtualnemedia.pl.

- Mustache jest marką, w którą mocno wierzymy i którą chcemy silnie rozwijać. Zależy nam bardzo, aby plasował się w ścisłej czołówce marek na polskim rynku modowym a zmiany, które przeprowadzamy umacniały tę pozycję. Będą się one toczyły w sposób jasny i klarowny, z dużym naciskiem na jakość oraz przejrzystość komunikacji - mówi Marta Sawicka, prezes zarządu spółki Mustache oraz dyrektor zarządzająca unitem e- commerce 4Fun Media SA.

Obecnie firmą zarządzać będzie czwórka managerów. Za część targową odpowiadać będzie Maciej Zieliński, event & new business director. W czasie 18-letniej kariery pracował przy organizacji takich eventów jak Eska Music Awards czy Orange Warsaw Festival, od lat związany jest też z rynkiem mody.

Operacyjnie Zielińskiego wesprze Dagmara Czernicka, senior event manager z 10-letnim doświadczeniem. Pracowała dla takich marek jak Samsung, Polsat, czy Orlen.

W obszarze online za współpracę z projektantami oraz projekty komunikacyjne nadal odpowiadać będzie Natalia Pomorska, category manager oraz Izabela Trzcińska, communication manager.

Mustache w portfolio 4fun Media od 2018 roku

Spółka Mustache (z ramienia Mustache Warsaw) jest wydawcą platformy e-commerce o tej samej nazwie, skupiającej wyselekcjonowane polskie marki modowe i niezależnych projektantów mody i twórców designu. Forma odpowiada też za organizację targów odzieżowych pod marką „Mustache Yard Sale”, organizowanych w Polsce od 2008 roku. Targi skierowane są do niezależnych projektantów i twórców designu.

W listopadzie 2018 roku Grupa Kapitałowa 4fun Media SA kupiła poprzez swoją spółkę zależną 4fun.tv (obecnie Mustache) za 491,5 tys. zł spółkę Mustache Warsaw.

Unit e-commerce 4fun Media tworzą także serwisy: CupSell.pl (z ubraniami i gadżetami z personalizowanymi nadrukami), Pingbig.com (opartego na kooperacji z influencerami i designerami z Wielkiej Brytanii), naImprezie.pl (z gadżetami dla młodzieży), MarsFromVenus.com (z bluzami i koszulkami z nadrukami) oraz Print Logistic, specjalizującą się w produkcji nadrukowanych tkanin i odzieży.

W pierwszym kwartale br. 4fun Media zanotowała 1,38 mln zł wpływów ze sprzedaży internetowej, podczas gdy w drugiej połowie ub.r. było to 2,29 mln zł. Firma prognozuje, że w całym br. te przychody wyniosą ok. 15 mln zł.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Mustache rozstał się z Konradem Ozdowym i Patrykiem Debą, biznesem zarządzają Dagmara Czernicka, Maciej Zieliński, Natalia Pomorska i Izabela Trzcińska

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl