Muzyczna kampania z N.E.R.D.-em wprowadza Tymbark Next (wideo)

Maspex Wadowice wprowadził do sprzedaży linię napojów owocowo-herbacianych Tymbark Next. Wspiera to kampania reklamowa przygotowana przez agencję 303 i dom mediowy ZenithOptimedia Group.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Tymbark Next to napój o smaku zielonej herbaty dostępny od marca w trzech wersjach: cytryna z limonką, żurawina z grejpfrutem i brzoskwinia z cytryną. Napój jest sprzedawany w półlitrowych butelkach plastikowych, a jego grupa docelowa to przede wszystkim młode osoby, mające swój styl i otwarte na zmiany.

Kampania reklamowa Tymbarku Next podkreśla przede wszystkim jego lekkość i naturalność. Reklamy pokazują, że napój dzięki zawartym w nim soczystym owocom i zielonej herbacie pomaga przełamywać rutynę. W dynamicznych, mocno kolorystycznych spotach wykorzystywana jest piosenka "Hot-n-Fun"  N.E.R.D.-a i Nelly Furtado wyprodukowana przez Pharrella Williamsa.

Cała akcja reklamowa obejmuje telewizję i kina (spoty 30- i 15-sekundowe) oraz outdoor (tablice i siatki wielkoformatowe, nośniki w metrze). Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa 303, a za zakup mediów odpowiada dom mediowy ZenithOptimedia. Maspex Wadowice nie informuje, do kiedy będzie prowadzona kampania.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Szybka zmiana w Grupie Polsat Plus. Piotr Żak nowym prezesem Cyfrowego Polsatu

Szybka zmiana w Grupie Polsat Plus. Piotr Żak nowym prezesem Cyfrowego Polsatu

Polsat i Bogdan Rymanowski zabrali głos ws. przyszłości. "Pojawiają się nowe pomysły"

Polsat i Bogdan Rymanowski zabrali głos ws. przyszłości. "Pojawiają się nowe pomysły"

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]