„Muzyka daje radość” i Marcin Prokop promują Złote Przeboje (wideo)

Rozpoczęła się kolejna odsłona kampanii Radia Złote Przeboje pod hasłem „Muzyka daje radość”, której twarzą jest Marcin Prokop. Reklamy stacji oglądać można w telewizji, kinach i internecie oraz na nośnikach reklamy zewnętrznej.

mk
mk
Udostępnij artykuł:
„Muzyka daje radość” i Marcin Prokop promują Złote Przeboje (wideo)

Najnowsze kreacje i spoty reklamowe stacji przedstawiają Marcina Prokopa, który zmienia życie słuchaczy na lepsze, włączając Złote Przeboje - zgodnie z hasłem marki - „Muzyka daje radość”. To już trzecia odsłona kampanii promocyjnej ze znanym dziennikarzem.

Działania promocyjne prowadzone są na nośnikach reklamy zewnętrznej AMS, w telewizji (stacje ogólnopolskie i tematyczne), w kinach sieci Helios, a także w internecie (serwisy Gazeta.pl, Onet, WP i Ipla).

Za kreację odpowiada agencja K2, za produkcję filmów reklamowych - KOI Studio, a za planowanie i zakup mediów - agencja Blue 449 | Starlink.

Kampanię reklamową wspiera specjalna aplikacja internetowa na stronie ZlotePrzeboje.pl, za pośrednictwem której każdy słuchacz Radia Złote Przeboje może podarować bliskiej osobie muzykę wraz z życzeniami od Marcina Prokopa i wyjątkową dedykacją.

Dodatkowo na antenie Złotych Przebojów od dziś trwa nowa edycja konkursu „Muzyka daje radość”, w którym Marcin Prokop rozdaje słuchaczom muzyczne prezenty oraz spersonalizowane wiosenne bluzy z limitowanej kolekcji Radia Złote Przeboje.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Zygmunt Solorz i stare kolędy. Rzecznik  Polsatu dementuje

Zygmunt Solorz i stare kolędy. Rzecznik Polsatu dementuje

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów