Mycie zębów z GlaxoSmithKline

Firma GlaxoSmithKline planuje szeroką akcję PR marki Aquafresh

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Będzie ona towarzyszyć wprowadzeniu na rynek trzech nowych past do zębów. Kampanię przygotuje Agencja Red Consultancy. Jej budżet szacuje sięna około 100 tysięcy funtów. Zadaniem agencji ma być przekonanie konusmentów, że "mycie zębów nie musi być nudne". Promocja nowych produktów będzie miała miejsce podczas licznych imprez, m.in. Nutrition and Health Show zaplanowanej na 25. września w londyńskim centrum wystawienniczym Olympia. Jedną z atrakcji ma być możliwość zbadania swojego biorytmu; fizycznego, emocjonalnego i intelektualnego.

Inwestycje w działania PR są wyzwaniem dla lidera na rynku past- marki Colgate, należącej do koncernu Colgate-Palmolive.

Nowe pasty stworzono z myślą o kobietach między 24. a 44. rokiem życia. Produkty będzie można już w tym miesiącu nabyć w największych brytyjskich supermarketach i sklepach.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe