SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

"Mydło nie gryzie", "Zrób co trzeba - umyj ręce&q

Pod tymi hasłami marka Domestos wznawia akcje propagującą mycie rąk po wyjściu z toalety. W ponad 20 miastach Polski, w toaletach publicznych pojawią się naklejki i plakaty z hasłami akcji. Obsługe PR przedsięwzięcia powierzono agencji Multi-Event Communications.

Na początku 2001 roku, na zlecenie Domestosa, zostały przeprowadzone badania dotyczące mycia rąk po wyjściu z toalety publicznej. Wyniki badania pokazały, iż 63% mężczyzn i 28% kobiet nie ma tego nawyku. Wiosna 2001 roku w toaletach publicznych w restauracjach, kinach, i centrach handlowych ośmiu największych miast w Polsce umieszczono na okres 2 miesięcy plakaty i naklejki z żartobliwymi hasłami: "Zrób co trzeba - umyj ręce", "Mycie rąk nie boli". W czasie trwania akcji już tylko 43% mężczyzn i 14% kobiet nie umyło rąk po wyjściu z toalety.

Plakaty z nowymi hasłami zawisną w kinach, pubach i restauracjach, a także w centrach handlowych i supermarketach. Przygotowaniem ich projektów zajęła sie firma Lowe GGK, a za wybór lokalizacji odpowiada Initiative Media.

Dołącz do dyskusji: "Mydło nie gryzie", "Zrób co trzeba - umyj ręce&q

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl