SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

MySpace - ekspansja przyspieszy

Popularny serwis społecznościowy ma w tym roku powiększyć liczbę rynków, na których jest dostępny ponad dwukrotnie.

Obecnie, serwis oferowany jest internautom w Stanach Zjednoczonych, Wielkiej Brytanii, Iralndii, Francji, w Niemczech, Australii i Japonii. Trwają też testy popularnej usługi, prowadzone w Meksyku, we Włoszech oraz w Hiszpanii. Na celowniku firmy News Corp, kontrolującej MySpace, znajduje się m.in. wielki rynek Chin.

Cytowani przez agencję Reuters przedstawiciele MySpace podkreślają, że na każdym z rynków, na których startowali ze swoją usługą, odnotowywali niesamowity wzrost, praktycznie bez prowadzenia żadnych działań marketingowych.

Od czasu uruchomienia brytyjskiej wersji MySpace, spośród 325 tys. rejestrujących się każdego dnia nowych użytkowników serwisu, jedna czwarta pochodzi spoza Stanów Zjednoczonych. W sumie, w grudniu minionego roku z około 90 mln unikalnych użytkowników serwisu MySpace, około jedna trzecia pochodziła spoza Stanów Zjednoczonych (zgodnie z danymi comScore Media Metrix).

Agencja Reuters przedstawia fazy wprowadzania nowego serwisu MySpace. Pierwszy krok to zwykle faza testowa, kiedy to powstaje lokalna wersja serwisu, jednak informacja o tym nie jest rozpowszechniana (niestety przedstawiciele MySpace nie podali, na których rynkach obecnie trwają tego typu prace). Krok drugi to wersja beta, kiedy to użytkownicy serwisu z wybranego regionu, odwiedzający do tej pory angielskojęzyczną wersję strony zapraszani są do korzystania z nowej strony i przesyłania uwag na temat jej funkcjonowania. Około trzy miesiące po tym wydarzeniu następuje oficjalny start nowego serwisu.

Źródło: Reuters - pclab.pl

Dołącz do dyskusji: MySpace - ekspansja przyspieszy

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl