Myszka Diddle reklamuje zabawki dla dziewczynek (wideo)

Pod hasłem "Rośnij glamour" rozpoczęła się w telewizyjnych kanałachdziecięcych kampania reklamowa kolekcji gadżetów dla dziewczynek. Wspocie występuje myszka Diddle, z którą związane są wprowadzane narynek produkty.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Rozpoczęta właśnie wizerunkowa kampania telewizyjna reklamujepod hasłem "Rośnij glamour" mikołajkowe gadżety związane z myszkąDiddle, animowaną postacią znaną w wielu krajach, a na polskimrynku obecną od 2000 roku. Zabawkowe kuferki, biżuteria ibłyszczyki do ust promowane są wśród dziewczynek w wieku 4-9 przezsamą myszkę Diddle, która po raz pierwszy pojawia się w spocietelewizyjnym.

Zaplanowana do połowy stycznia kampania prowadzona jest wkanałach dziecięcych Cartoon Network, Mini Mini, Boomerang, Jetix,Jetix play, Zig Zap i Nickelodeon.

Pomysł kreatywny spotu przygotowała agencja Sodova, animacjępostaci oraz postprodukcję wykonało studio Badi Badi, natomiastzaplanowaniem i zakupem kampanii zajął się dom mediowy MediaOn.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu