SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Na Instagramie dominują zdjęcia, ale bardziej angażuje wideo

Zdjęcia wciąż stanowią zdecydowaną większość wszystkich postów umieszczanych w serwisie Instagram, ale to będące w mniejszości klipy wideo bardziej angażują użytkowników.

Z danych firmy L2 wynika, że ok. 94 proc. umieszczonych w ostatnim roku treści przez marki na Instagramie stanowiły zdjęcia, podczas gdy klipy wideo - tylko niecałe 6 proc.

Tymczasem analiza przeprowadzona przez firmę TrackMaven wykazała, że to właśnie materiały wideo bardziej niż zdjęcia angażują użytkowników serwisu. 60 proc. klipów wygenerowało więcej niż 250 interakcji (komentarze, polubienia, udostępnienia), w porównaniu do 49 proc. zdjęć.

Ponadto 28 proc. postów na Instagramie ze zdjęciami wygenerowało mniej niż 50 interakcji, a jeśli chodzi o wideo odsetek ten sięgnął 20 proc.

 

Dołącz do dyskusji: Na Instagramie dominują zdjęcia, ale bardziej angażuje wideo

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Marketingowe Facepalm
Doskonały artykuł! Pogłębiona analiza wraz z ważnymi i jakościowymi danymi. Dla mnie osobiście DUŻE zaskoczenie. Materiał niezbędny w pracy każdego marketera, który poważnie myśli komunikacji swojej marki.
odpowiedź
User
Maria Avaria
Beznadziejna analiza. Nic właściwie nie mówiąca... Zjawiska dotyczą rozumiem widowni na totalu...więc wnioskowanie na Polskę jest bezużyteczne...
odpowiedź