SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Na politycznych reklamach najwięcej zyska CBS

W przyszłym roku, w którym odbędą się wybory na prezydenta StanówZjednoczonych, najwięcej z politycznego tortu reklamowego zyskająCBS, Hearst-Argyle Television oraz Gannett.

CBS zarobi tutaj 165, Hearst-Argyle 101, a Gannett 97 milionówdolarów - informuje serwis Mediaweek, powołując się na prognozęfirmy analitycznej Bear Stearns.

W przypadku innych firm działających na amerykańskim rynkutelewizyjnym, wydatki polityków na reklamy będą stanowiły sporączęść ich dochodów. Przykładowo dla Grey Television 60,5 milionadolarów z tego segmentu będzie stanowić 17,3 procenta, a dla E.W.Scripps 48,2 miliona dolarów 13,3 procenta przyszłorocznychdochodów.

Według Bear Stearns, w sumie politycy najczęściej będą siępromować w lokalnych stacjach telewizyjnych, gdzie ulokują 1,9 z2,5 miliarda dolarów swoich przyszłorocznych wydatków nareklamy.

źródło: Mediaweek

  • Więcej informacji:
  • CBS
Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Na politycznych reklamach najwięcej zyska CBS

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl