Na politycznych reklamach najwięcej zyska CBS

W przyszłym roku, w którym odbędą się wybory na prezydenta StanówZjednoczonych, najwięcej z politycznego tortu reklamowego zyskająCBS, Hearst-Argyle Television oraz Gannett.

km
km
Udostępnij artykuł:

CBS zarobi tutaj 165, Hearst-Argyle 101, a Gannett 97 milionówdolarów - informuje serwis Mediaweek, powołując się na prognozęfirmy analitycznej Bear Stearns.

W przypadku innych firm działających na amerykańskim rynkutelewizyjnym, wydatki polityków na reklamy będą stanowiły sporączęść ich dochodów. Przykładowo dla Grey Television 60,5 milionadolarów z tego segmentu będzie stanowić 17,3 procenta, a dla E.W.Scripps 48,2 miliona dolarów 13,3 procenta przyszłorocznychdochodów.

Według Bear Stearns, w sumie politycy najczęściej będą siępromować w lokalnych stacjach telewizyjnych, gdzie ulokują 1,9 z2,5 miliarda dolarów swoich przyszłorocznych wydatków nareklamy.

źródło: Mediaweek

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej