SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

„Na sygnale” zyskało 100 tys. widzów. TVP2 zdecydowanym liderem

Właśnie zakończony sezon serialu „Na sygnale” oglądało średnio 2,20 mln osób, o 100 tys. widzów więcej niż w analogicznym okresem rok wcześniej. TVP2 w czasie emisji medycznej produkcji była zdecydowanym liderem rynku telewizyjnego. Wpływy z reklam wyniosły 35,49 mln zł.

Fot. Artrama Article

Średnia oglądalność premierowych odcinków serialu w sezonie 2018/2019 (tj. pokazanych w okresie od 5 września ub.r. do 5 czerwca br. w środy głównie o godz. 21.55) wyniosła 2,20 mln osób, co przełożyło się na 17,03 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 13,33 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 13,74 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Największą popularnością w analizowanym okresie cieszył się odcinek „Na sygnale” z 2 stycznia br. (emisja wyjątkowo o 21.25), który zainteresował 2,90 mln widzów.

Dla porównania, w sezonie 2017/2018 serial gromadził 2,10 mln oglądających, a jego udziały wynosiły odpowiednio 15,52 proc., 12,20 proc. i 13,08 proc. Oznacza to, że produkcja zyskała 100 tys. widzów.

TVP2 w czasie emisji kolejnego sezonu „Na sygnale” zajęła zdecydowane pierwsze miejsce w rynku telewizyjnym. Wiceliderem w tym czasie był TVN, który pokazując gł. „Amerykę Express”, „Agent - Gwiazdy” i filmy fabularne miał 9,58 proc. udziału. Trzecia była TVP1 (różne audycje; 7,37 proc.), a czwarty - Polsat (gł. „Śpiewajmy razem. All Together Now” i filmy fabularne; 6,70 proc.).

Również wśród widzów w grupie wiekowej 16-59 Dwójka była liderem. Z kolei w grupie 16-49 stacja zajęła drugie miejsce, minimalnie przegrywając z TVN.

Wpływy reklamowe z premierowych odcinków „Na sygnale” w sezonie 2018/2019 wyniosły 35,49 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).

Udział TVP2 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2018 roku wyniósł 8,16 proc.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Na sygnale” zyskało 100 tys. widzów. TVP2 zdecydowanym liderem

10 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Spike
Dobrze zrealizowany serial, momentami pouczający.
14 6
odpowiedź
User
Pol
Świetna fajna obsada i uczy :) Dzieki temu serialowi chlopiec ogladal i sie nauczyl bo uratowal pana zycie! Brawo.
13 4
odpowiedź
User
Andrzej
Nie oglądam.
5 8
odpowiedź
User
iksiński
Osobiście nie oglądam ale zauważam że to jedna z nielicznych pozycji w telewizjach w Polsce, przy której nie ma słowa Straciła a Zyskała
10 3
odpowiedź
User
wojtek
Pracuje w pogotowiu i ten serial jest tak nierealny ze to koszmar. ;)
6 8
odpowiedź