SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Nadal spada sprzedaż tygodników TV. Liderem „Tele Tydzień”

We wrześniu br. prawie wszystkie tygodniki z programem telewizyjnym zanotowały spadki sprzedaży ogółem, a najwięcej stracił „Kurier TV”. Zyskał jedynie "Program TV", a zdecydowanym liderem zestawienia pozostaje „Tele Tydzień”.

okładka

okładka "Tele Tydzień"

Średnia sprzedaż ogółem tygodnika „Tele Tydzień” (Wydawnictwo Bauer) uplasowała się we wrześniu br. na poziomie 973 178 egz., co oznacza spadek o 4,83 proc. względem analogicznego miesiąca ub.r. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Drugie miejsce zajął inny tygodnik Wydawnictwa Bauer - „To & Owo”, który zanotował spadek o 7,12 proc. sprzedając się średnio w liczbie 395 084 egz.

Na trzecie miejsce z czwartego awansował „Tele Max” (Wydawnictwo Bauer). Jego średnia sprzedaż ogółem spadła jednak w analizowanym okresie o 9,37 proc. do 186 267 egz.

Największy spadek, wynoszący 12,38 proc., dotknął innego tygodnika Bauera - „Kuriera TV”. Jego średnia sprzedaż ogółem uplasowała się na poziomie 181 217 egz., a tytuł spadł z pozycji trzeciej na czwartą.

Z kolei jedyny wzrost średniej sprzedaż ogółem zanotował znajdujący się na miejscu szóstym magazyn "Program TV" (Press-Media ). Jego wynik poszedł do góry o 5,05 proc. do 120 964 egz.

Wirtualnemedia.plwrzesień
ZKDP20122011
TytułSprzedaż ogółem
Tele Tydzień9731781022542
To & Owo395084425352
Tele Max186267205523
Magazyn Telewizyjny Kurier TV181217206824
Super TV175773180971
Program TV120964115145
Teleprogramy3714940111


We wrześniu br. w porównaniu do sierpnia br. wszystkie pisma zanotowały już jednak wzrosty sprzedaży ogółem, a najwięcej zyskał tygodnik „Program TV” - 14,72 proc.

Wirtualnemedia.plwrzesieńsierpień
ZKDP2012
TytułSprzedaż ogółem
Tele Tydzień973178905209
To & Owo395084382181
Tele Max186267178060
Magazyn Telewizyjny Kurier TV181217170099
Super TV175773163018
Program TV120964105444
Teleprogramy3714933117

 

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Nadal spada sprzedaż tygodników TV. Liderem „Tele Tydzień”

6 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Niezla manipulacja dla ubogich.
Material tak napisany, zeby tygodniki Bauera przedstawic w jak najgorszym swietle. A to i tak najlepiej sprzedajace sie tytuly w Polsce. I komu na tym zalezy?
odpowiedź
User
analityk
To po prostu wnioski z danych sprzedażowych. Taki jest trend i jak na razie nic go nie powstrzyma. Spadająca sprzedaż przy tak niskiej cenie i niechęci reklamodawców (mało interesująca grupa odbiorców, oldschoolowy kontekst), zapewne stawia pod znakiem zapytania sens wydawania tylu tytułów.
odpowiedź
User
Typowe
Jerremu. To on ciągle wyśmiewa Bauera. Proponuję znaleźć Jerrego, zamknąć i się skończy ta nagonka.
odpowiedź
User
analityk
To poszukaj go we mgle, Wyznawco Spiskowych Teorii :)
odpowiedź
User
Słabe argumenty "trendu"
O jakiej "niskiej" cenie mowimy? Ludzie, ktorzy regularnie kupuja Tele Tydzien wydaja na niego 7,96zł miesiecznie - ile kosztuje Pani czy Twoj Styl? A Viva czy Gala 0,99zl i ma super wizerunkowe grzebanie w prywatnym zyciu gwiazd alla tabloidy. Te wszystkie polskie gwiazdy marza o Telekamerach i okladkach w pismach telewizyjnych. A jesli chodzi o oldschoolowy kontekst, to chyba dawno nie miales nic takiego w rece. Dzisiejsza mlodziez uwaza przejrzystosc za "oldschoolowosc". No fakt, nie ma tam takiego bajzlu jak w telewizji, czy internecie...
odpowiedź