SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Naiwni” - żywy Morrison i kosmici w kampanii przeciw marihuanie (wideo)

Samorząd Województwa Zachodniopomorskiego rozpoczął kampanię społeczną „Naiwni” podkreślającą szkodliwość palenia marihuany. Akcja jest skierowana do osób w wieku 13-25 lat.

„Naiwni” - żywy Morrison i kosmici w kampanii przeciw marihuanie (wideo)

Celem kampanii „Naiwni” jest obalenie stereotypów mówiących o tym, że palenie marihuany ni jest szkodliwe. Spot i plakaty z akcji przekonują, że to taki sam mit, jak twierdzenie, że Jim Morrison nadal żyje, kosmici istnieją, a dredy są robione z kurzu.

Organizujący akcję Samorząd Województwa Zachodniopomorskiego wyjaśnia, że jest ona odpowiedzią na wyniki przeprowadzonego w tym regionie dwa lata temu badania ESPAD. Pokazało ono, że młodzi ludzie są przekonani, iż palenie konopi nie szkodzi zdrowiu, a spośród substancji nielegalnych relatywnie najbardziej dostępne są przetwory konopi.

Kampania „Naiwni” ma charakter regionalny - jest prowadzona przede wszystkim w Szczecinie. Obejmuje 14 billboardów, tysiąc plakatów oraz spot emitowany na ekranach w telewizorach, a także działania w internecie (serwis naiwni.wzp.pl, facebookowy fanpage „Naiwni”).

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Naiwni” - żywy Morrison i kosmici w kampanii przeciw marihuanie (wideo)

10 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
x
ciekawe, czy agencja i samorząd woj. zachodniopomorskiego mają prawa do użycia zdjęcia Morrisona....
odpowiedź
User
ja
..."ciekawe, czy agencja i samorząd woj. zachodniopomorskiego mają prawa do użycia zdjęcia Morrisona...."...

dobre pytanie :)

a tak na marginesie zestawienie Morrisona z narkotykami [podobno zmarł z przedawkowania] jest co najmniej niesmaczne ...
odpowiedź
User
hmmm
obejrzyjcie klip wideo. tu nie chodzi tylko o Morrisona, ale o mity wszelakie...
odpowiedź
User
holeff
Jak trzeba być zjaranym, żeby myśleć, że ta kampania trafi do grupy docelowej. Ale przecież ważne żeby trafiała do urzędników, którzy pomysł klepneli bo mieli do wydania kasę. Prędzej Morisson zmartwychwstanie niż ta reklama odwiedzie kogokolwiek od palenia zielska.
odpowiedź
User
tomasz
zwłaszcza dla tego że tak kampania jest naiwna, a myślenie ich mocodawców stereotypowe. Nic nie wiem to się wypowiem...
odpowiedź