SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

"Naj" po relaunchu za 50 groszy

Od dzisiejszego wydania (nr 27/2008) tygodnik "Naj" (G+J Polska)ukazuje się w nowej postaci, zarówno wizualnej, jak imerytorycznej. Z okazji relanuchu pisma jego cenę obniżonopromocyjnie z 1,50 zł do 50 groszy. "Naj" zyskał również swojąambasadorkę.

Wśród zmian, które wprowadzono w piśmie jest odświeżeniemakiety, zmiana kształtu i koloru loga "Naj", powiększenie formatu,a także zwiększenie nasycenia tygodnika treściami informacyjnymi iwprowadzenie nowych rubryk m.in. Raport specjalny", "Księga smaków"i "Kancelaria".

Przy relaunchu "Naj" pracowały: Instytut Millward Brown SMG/KRC,który przeprowadził badania ilościowe i jakościowe oraz AgencjaYoung&Rubicam Brands, która przygotowała strategię dla pisma.Badania przez nią przeprowadzone potwierdziły m.in. siłę marki"Naj", która charakteryzuje się dużą wyróżnialnością i dobrąznajomością wśród czytelniczek.

naj

"Naj" zyskał nowe hasło reklamowe (brzmi ono "to będzie Twójtydzień!") i ambasadorkę, którą została aktorka Joanna Kurowska,znana m.in. z seriali "Graczykowie", "Na Wspólnej" i "39 i pół".Jej wizerunek wykorzystano w kampanii promującej relaunch, którarozpoczęła się 29 czerwca.

Działania reklamowe obejmują telewizję (TVN, Polsat, TVP, TV4,TVN Siedem), prasę (magazyny G+J, dziennik "Polska") i internet(www.kobieta.pl). Kreacjęprzygotował dział marketingu wydawcy, a za zakup mediówodpowiedzialny był Starcom. Kampanię wspiera 10-tygodniowa letniaakcja "Przebojowe lato - bijemy rekordy z siłą muzyki," prowadzonawe współpracy z Radiem Zet i Polsatem.

Wraz z pierwszym odświeżonym numerem, "Naj" wprowadził takżekolekcję muzyczną "Letnia Liga Hitów". Składa się ona z 10 płyt CD,a każda z nich zawiera 12 najbardziej popularnych hitów ostatnichlat. Pierwsza płyta z serii została dołączona do tygodnika wpromocyjnej cenie 5,99 zł, kolejne będą kosztować 9,99 zł.

  • Więcej informacji:
  • Naj

Dołącz do dyskusji: "Naj" po relaunchu za 50 groszy

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl