SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Naj” wyprzedził „Panią Domu”. Wszystkie dwutygodniki poradnikowe ze spadkiem sprzedaży

W listopadzie ub.r. na pozycji lidera średniej sprzedaży ogółem wśród dwutygodników poradnikowych dla kobiet znalazła się „Przyjaciółka”. Wszystkie tytuły odnotowały spadki, a najwięcej straciła „Pani Domu”.

Article

Średnia sprzedaż ogółem „Przyjaciółki” (Edipresse Polska) w listopadzie 2015 roku wyniosła 229 347 egz. i w porównaniu do listopada 2014 roku zmalała o 18,42 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki

Drugą pozycję zajęła „Tina” (Wydawnictwo Bauer), której średni wynik w analizowanym okresie zmniejszył się o 25,72 proc. do 180 105 egz.

Na ostatniej pozycji podium uplasował się dwutygodnik „Naj” (Wydawnictwo Bauer), który przed rokiem był czwarty. Średnia sprzedaż ogółem tego pisma wyniosła 103 376 egz., po spadku w skali roku o 13,92 proc.

Za podium znalazła się „Pani Domu” (Edipresse Polska), która spadła z miejsca trzeciego. W badanym miesiącu sprzedawała się ona średnio w liczbie 99 482 egz., po spadku o 26,96 proc. - największej w rankingu.

Wirtualnemedia.pl

listopad

ZKDP

2015

2014

Tytuł

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Przyjaciółka

295 564

229 347

229 347

377 050

281 132

281 132

Tina

284 638

180 105

180 105

352 452

242 467

242 467

Naj

174 332

103 376

103 376

174 965

120 092

120 092

Pani Domu

146 890

99 573

99 482

217 000

136 296

136 205


W listopadzie ub.r. w porównaniu do października ub.r. największy wzrost, wynoszący 15,72 proc., odnotował dwutygodnik „Naj”. Z kolei jedyny spadek w tym ujęciu zanotowała „Tina” - było to 1,96 proc.

Wirtualnemedia.pl

2015

ZKDP

listopad

październik

Tytuł

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Przyjaciółka

295 564

229 347

229 347

301 405

217 268

217 268

Tina

284 638

180 105

180 105

287 453

183 712

183 712

Naj

174 332

103 376

103 376

179 371

89 336

89 336

Pani Domu

146 890

99 573

99 482

152 949

97 248

97 157

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Naj” wyprzedził „Panią Domu”. Wszystkie dwutygodniki poradnikowe ze spadkiem sprzedaży

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Gienia z Ruścca
Ja tam kupuję wszystkie te gazety bo z nich cała moja rodzina czerpie wiedzę o życiu i świecie.
12 8
odpowiedź