SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Najchętniej czytane tygodniki i dwutygodniki w Polsce (raport)

W okresie od września 2013 roku do lutego 2014 roku liderem czytelnictwa tygodników w Polsce pozostał „Tele Tydzień”. Z kolei wśród dwutygodników na pierwszym miejscu znalazła się „Przyjaciółka” - wynika z najnowszej fali badania PBC opracowanej przez portal Wirtualnemedia.pl.

Shutterstock.com Article

Po „Tele Tydzień” (Wydawnictwo Bauer) w okresie od września 2013 roku do lutego 2014 roku sięgało 26,98 proc. czytelników, co oznacza spadek względem analogicznego okresu rok wcześniej o 0,60 pkt. proc.

>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym nowym dziale Jedynki

Drugie miejsce należało do tygodnika „Życie na Gorąco” (Wydawnictwo Bauer), który w analizowanym okresie czytany był przez 17,70 proc. respondentów (wzrost o 1,16 pkt. proc.). Był to najpopularniejszy magazyn z segmentu pism yellow.

Na podium znalazła się także poradnikowa „Chwila dla Ciebie” (także Bauer) z wynikiem na poziomie 13,87 proc. Rok wcześniej po ten tytuł sięgało 13,32 proc. czytelników.

Czwartą pozycję zajął tygodnik z przedrukami „Angora” (Wydawnictwo Westa-Druk Mirosław Kuliś). Jego czytanie zadeklarowało 12,16 proc. pytanych, co oznacza wzrost o 1,05 pkt. proc.

Najpopularniejszym tygodnikiem opinii pozostaje „Newsweek Polska” (Ringier Axel Springer Polska), po który sięgało 8,58 proc. czytelników, czyli o 0,70 pkt. proc. więcej niż rok wcześniej. Dało mu to miejsce piąte w zestawieniu ogólnym.

Dwa oczka niżej znalazł się inny tygodnik opinii, czyli „Wprost” (AWR „Wprost”), którego wskaźnik czytelnictwa wzrósł z 5,66 proc. do 5,90 proc.

Tygodniki

wrzesień 2013 : luty 2014

wrzesień 2012 : luty 2013

PBC

Tytuł

Procent respondentów

Tele Tydzień

26,98%

27,58%

Życie na Gorąco

17,70%

16,54%

Chwila dla Ciebie

13,87%

13,32%

Angora

12,16%

11,11%

Newsweek

8,58%

7,88%

Auto Świat

7,13%

5,96%

Wprost

5,90%

5,66%

Twoje Imperium

5,30%

4,66%

To & Owo

5,07%

4,45%

Na Żywo

4,84%

4,23%

Polityka

4,68%

5,48%

kropka tv

4,53%

3,55%

Gość Niedzielny

4,16%

3,75%

Rewia

3,32%

2,69%

Magazyn Telewizyjny Kurier TV

3,26%

3,51%

Motor

2,90%

2,39%

Teleprogramy

2,41%

2,45%

Świat & Ludzie

2,31%

2,26%

Uważam Rze inaczej pisane

2,22%

2,87%

Super TV

2,18%

2,28%

Przekrój

1,87%

2,13%

Teraz

1,55%

1,14%

Tele Max

1,39%

1,27%

W Sieci

1,31%

1,18%

Tygodnik Siedlecki

0,77%

0,66%

Tygodnik Ostrołęcki

0,67%

0,57%

MM Moje Miasto

0,62%

0,47%

TEMI Galicyjski Tygodnik Informacyjny

0,40%

0,48%

City

0,35%

0,15%

Teraz Opole

0,09%

0,04%

na kolejnej podstronie ranking dwutygodników

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Najchętniej czytane tygodniki i dwutygodniki w Polsce (raport)

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
mireck
Hmmm... O ile dobrze kojarzę, to Motor od kilku lat sprzedaje się znacznie lepiej niż Auto Świat. A "czytelnictwo" ma znacznie gorsze. Czy to znaczy, że ludzie kupujący Motor mniej chętnie dzielą się przeczytanymi gazetami z rodziną i znajomymi???
8 8
odpowiedź
User
Piotrek
Pojebana lewacka strona.
9 8
odpowiedź