Serwisy kulinarne zyskały. Na czele Kwestia Smaku i Smaker, w dół Doradca Smaku (TOP 10)

Wśród witryn o tematyce kulinarnej zdecydowanie najwięcej użytkowników i odsłon mają Kwestiasmaku.com i Smaker.pl. Większość czołowych serwisów z miesiąca na miesiąc osiągnęła duże wzrosty odwiedzalności, natomiast nieznacznie zmalały statystyki Doradcasmaku.pl.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Serwisy kulinarne zyskały. Na czele Kwestia Smaku i Smaker, w dół Doradca Smaku (TOP 10)

Blog Kwestiasmaku.com w październiku br. odwiedziło 3,69 mln użytkowników, czyli 13,15 proc. wszystkich polskich internautów. Wykonali na stronie 22,17 mln odsłon - wynika z danych z badania Gemius/PBI opracowanych przez Wirtualnemedia.pl.

Natomiast Smaker.pl (Grupa Interia.pl) przy 3,58 mln użytkowników miał 26,78 mln odsłon. Przyslijprzepis.pl (Burda Media Polska) zanotował 2,46 mln odwiedzających i 9,34 mln odsłon, a dział Beszamel na SE.pl (Grupa ZPR Media) - 2,13 mln użytkowników i 4,67 mln odsłon.

W zestawieniu są też sekcje kulinarne innych dużych portali. Dział Gotowanie na Onecie (Ringier Axel Springer Polska) miał w październiku 1,94 mln odwiedzających i 6,15 mln odsłon, a dział Kuchnia na WP.pl - 1,76 mln użytkowników i 8,7 mln odsłon.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/wp-pl-wyprzedzila-onet-interia-przez-olx-pl-whatsapp-mocno-w-gore-gemius-pbi-z-pazdziernika,7170812059723393a ##

Na blogu Olgasmile.com 1,63 mln internautów wykonało 8,33 mln odsłon, Aniagotuje.pl zanotowała 1,48 mln odwiedzających i 3,35 mln odsłon, a Przepisy.pl - 1,25 mln użytkowników i 4,59 mln odsłon.

W rankingu jest jeden serwis o profilu stricte marketingowym - Doradcasmaku.pl należący do produkującej przyprawy firmy Prymat. W październiku 1,88 mln internautów wykonało na tej stronie 4,02 mln odsłon.

grafika

W porównaniu z wrześniem czołowe serwisy osiągnęły duże wzrosty odwiedzalności. Kwestiasmaku.com zyskała 556,6 tys. użytkowników i 11,21 mln odsłon (to 17,7 i 102,3 proc. w górę), Smaker.pl - aż 1,49 mln odwiedzających i 18,45 mln odsłon (71,1 i 221,3 proc.), a Przyslijprzepis.pl - 528,2 tys. użytkowników i 5,04 mln odsłon (27,4 i 117,2 proc.).

Sekcja Gotowanie Onetu zanotowała wzrost o 241,2 tys. odwiedzających (14,2 proc.) i 1,42 mln odsłon (29,9 proc.), dział Kuchnia WP.pl - o 114,3 tys. użytkowników (6,9 proc.) i 4,08 mln odsłon (88,3 proc.), a Aniagotuje.pl - o 403,7 tys. użytkowników (37,6 proc.) i 1,68 mln odsłon (100,5 proc.).

Za to Doradcasmaku.pl stracił 45,5 tys. użytkowników (2,4 proc.) i 283,1 tys. odsłon (6,6 proc.). Natomiast Olgasmile.com przy wzroście liczby odwiedzających o 538,5 tys. (49,1 proc.) stracił 2,68 mln odsłon (24,3 proc.), a Przepisy.pl zyskały 224,1 tys. użytkowników (21,9 proc.), notując spadek liczby odsłon o 714,5 tys. (13,5 proc.).

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Magdalena Ogórek chwali się ukończeniem muzeum. "Dwa razy trafiłam do szpitala"

Magdalena Ogórek chwali się ukończeniem muzeum. "Dwa razy trafiłam do szpitala"

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem