SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Najpopularniejsze kanały tematyczne 2014 roku.TVN24, TVP Info i TTV w czołówce (top 25)

W 2014 roku na pozycji lidera oglądalności wśród kanałów tematycznych znalazł się TVN24, a tuż za nim znalazły się TVP Info i TTV. Największy spadek zanotowało MiniMini+. Top 25 kanałów w raporcie Wirtualnemedia.pl.

Pierwsze miejsce wśród najpopularniejszych stacji tematycznych w 2014 należało do informacyjnego kanału TVN24, dostępnego tylko u operatorów płatnej telewizji, którego udział wyniósł 2,99 proc. W porównaniu do 2013 roku zmniejszył się on o 3,86 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement.

Drugą lokatę zajął naziemny informacyjny kanał TVP Info. Jego średni miesięczny wynik w ub.r. wyniósł 2,86 proc., po wzroście o 10 proc.

Na ostatniej pozycji podium uplasowała się stacja TVP Seriale, której udział w analizowanym okresie wyniósł 1,44 proc. Był to o 26,32 proc. więcej niż rok wcześniej.

Z piątej na czwartą lokatę awansowała naziemna stacja TTV. Jej wynik poszedł do góry o 27,45 proc. do 1,30 proc.

Największy wzrost w zestawieniu 25 kanałów tematycznych 2014 roku zajęła TVP Regionalna, plasująca się na pozycji piątej. Jej udział poszedł do góry aż o 202,78 proc. do 1,09 proc. Stacja ta jednak w 2013 roku nadawała dopiero od 1 września.

W pierwszej dziesiątce rankingu znalazły się jeszcze stacje Polsat News (1,08 proc., wzrost o 3,85 proc.), TVP Rozrywka (0,93 proc. + 93,75 proc.), Polo TV (0,76 proc., + 4,11 proc.) i ATM Rozrywka (0,70 proc., - 9,09 proc.). Zamyka ją Discovery Channel z wynikiem na poziomie 0,70 proc. (w dół o 1,41 proc.).

Największy spadek w top 25 zanotował kanał dziecięcy MiniMini+ zajmujący 21. miejsce. Jego udział w 2014 roku wyniósł 0,52 proc., czyli 32,47 proc. mniej niż rok wcześniej. Sporo straciły też dwie stacje sportowe - Polsat Sport (- 31,17 proc.) i Eurosport (- 30,43 proc.).

 

Wszyscy 4+

2014

2013

Lp.

Stacja

SHR %

SHR %%

1

TVN24

2,99%

3,11%

2

TVP INFO

2,86%

2,60%

3

TVP Seriale

1,44%

1,14%

4

TTV

1,30%

1,02%

5

TVP Regionalna

1,09%

0,36%

6

Polsat News

1,08%

1,04%

7

TVP Rozrywka

0,93%

0,48%

8

Polo TV

0,76%

0,73%

9

ATM Rozrywka

0,70%

0,77%

10

Discovery

0,70%

0,71%

11

TVN Style

0,66%

0,69%

12

Nickelodeon

0,66%

0,62%

13

AXN

0,64%

0,77%

14

Eska TV

0,62%

0,61%

15

Stopklatka

0,60%

-

16

Cartoon Network

0,58%

0,52%

17

Polsat Play

0,55%

0,47%

18

TVP Historia

0,55%

0,45%

19

Kino Polska

0,54%

0,72%

20

Polsat Sport

0,53%

0,77%

21

MiniMini+

0,52%

0,77%

22

Polsat Film

0,49%

0,42%

23

TVP ABC

0,49%

-

24

TVN Turbo

0,48%

0,46%

25

Eurosport

0,48%

0,69%


W grupie 16-49 w 2014 roku na pierwszym miejscu także znalazł się kanał TVN24, którego udział w porównaniu do 2013 roku tutaj wzrósł o 1,28 proc. i wyniósł 2,38 proc.

Drugie miejsce zajął kanał TVP Seriale (1,55 proc., do góry o 15,67 proc.), a trzecie - TTV (1,45 proc.; + 38,10 proc.). Tuż za podium uplasowało się Polo TV, notujące wzrost udziału o 6,67 proc. do 1,12 proc.

W top 25 stacji w grupie komercyjnej najwięcej zyskała (223,53 proc.) także TVP Regionalna, a najwięcej stracił (36,71 proc.) - Polsat Sport.
 

 

16-49

2014

2013

Lp.

Stacja

SHR %

SHR %%

1

TVN24

2,38%

2,35%

2

TVP Seriale

1,55%

1,34%

3

TTV

1,45%

1,05%

4

Polo TV

1,12%

1,05%

5

TVP INFO

1,11%

1,16%

6

Eska TV

1,07%

1,03%

7

Discovery

1,02%

1,10%

8

Polsat News

0,91%

0,81%

9

TVN Style

0,90%

0,91%

10

TVP Rozrywka

0,87%

0,46%

11

ATM Rozrywka

0,85%

0,82%

12

TVN Turbo

0,75%

0,71%

13

Comedy Central

0,74%

0,71%

14

Polsat Film

0,72%

0,53%

15

AXN

0,72%

0,87%

16

Polsat Play

0,67%

0,57%

17

Stopklatka

0,63%

-

18

Kino Polska

0,59%

0,75%

19

National Geographic

0,56%

0,65%

20

TVP Regionalna

0,55%

0,17%

21

Nickelodeon

0,54%

0,51%

22

Polsat Sport

0,50%

0,79%

23

MiniMini+

0,50%

0,78%

24

TLC

0,50%

0,59%

25

TVP Historia

0,49%

0,38%

 

Dołącz do dyskusji: Najpopularniejsze kanały tematyczne 2014 roku.TVN24, TVP Info i TTV w czołówce (top 25)

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Tomik
A muzycznej "POwer TV" to nikt nie ogląda? Grają tam starsze "kawałki" z lat 80-tych i 90 - tych oraz ..disco polo.
odpowiedź
User
hmm
liczę, że za rok do top 25 wejdzie Republika;] zobaczymy czy się uda;]
odpowiedź
User
oszczędny
@hmm.Raczej to będzie trudne.W pierwszej dziesiątce w pierwszej tabeli siedem to kanały dostępne w dvb-t. Największe spadki notują kanały dostępne u płatnych operatorów. Dla mnie nasuwa się jeden wniosek. Liczba klientów płatnej telewizji gwałtownie maleje.Internet z dodatkiem naziemnej wygrywa. Zresztą na zachodzie europy dzieje się podobnie. Co wcale nie oznacza,że mogę się mylić w stosunku do Republiki.
odpowiedź