Najpopularniejsze kanały tematyczne w I półroczu 2009 r.

W I półroczu 2009 roku telewizja TVN24 była zdecydowanym lideremstacji tematycznych. Który kanał muzyczny, dla dzieci oraz sportowywidzowie wybierali najchętniej? Zapraszamy do zapoznania się zrankingiem top 30 stacji tematycznych w raporcie portaluWirtualnemedia.pl.

masz
masz
Udostępnij artykuł:

Liderem kanałów tematycznych w I półroczu 2009 roku byłatelewizja TVN 24 - wynika z najnowszych danychTNS OBOP przygotowanych dlaWirtualnemedia.pl.

W porównaniu z 2008 rokiem TVN 24 zanotowała wzrost udziału wrynku o 0,11 punktu proc. do poziomu 3,00 proc.. Drugi kanał wrankingu - Disney Channel- zyskał 0,30 punktu proc. (0,95 proc.),awansując na pozycję lidera kanałów dziecięcych(tuż za nim Jetix, Mini Mini i Cartoon Network).

Wśród stacji muzycznych widzowie najchętniejwybierali Vivę Polska (za nią MTV i 4 fun TV) asportowych Eurosport (0,53 proc. udziału w rynku -0,58 proc. przed rokiem).

W grupie 16-49, czyli docelowej dla stacjikomercyjnych, pozycję lidera utrzymała telewizja TVN 24mimo mniejszego udziału w rynku.

W grupie 16-49 (miasta) zdecydowanym liderem TVN24- drugie miejsce utrzymał kanał AXN.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami