SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Wardęga z 3,5 mln subskrybentów, AbstrachujeTV najchętniej oglądani, czuuX krytykowany (TOP20 youtuberów)

Sylwester Wardęga ma już 3,5 mln subskrybentów na YouTubie, a AbstrachujeTV zbliża się do poziomu 3 mln. Materiały na tym drugim kanale notowały ostatnio najwięcej odtworzeń, natomiast zdecydowanie najwięcej negatywnych ocen pojawiło się przy treściach na kanale czuuX.

Na koniec listopada youtube’owy kanał SA Wardega miał 3,53 mln subskrybentów, o 0,2 proc. więcej niż miesiąc wcześniej - pokazują dane firmy SoTrender. Z kolei AbstrachujeTV po wzroście o 0,6 proc. osiągnęły 2,91 proc. stałych widzów.

Kolejne 11 kanałów w zestawieniu ma po nieco ponad milionie obserwujących. W tej grupie Beksy zyskały w skali miesiąca 3 proc., a Marcin Malczynski i The UnboxAll - po 2 proc. Natomiast liczba subskrybentów kanału Dezy zwiększyła się tylko o 0,2 proc.

W poniższych zestawieniach uwzględniono kanały niedotyczące gier wideo, które klasyfikowane są osobno.

W zeszłym miesiącu treści zamieszczone przez AbstrachujeTV zanotowały 13,58 mln wyświetleń, o 2 proc. więcej niż miesiąc wcześniej. Każdy z nowych klipów w ciągu pierwszych trzech dni po publikacji odtwarzano średnio 934 tys. razy.

Po ponad 10 mln odtworzeń osiągnęły też materiały na kanałach TVgrypl (13 mln), Ponki (12,69 mln), Beksy (11,59 mln) i Marcin Malczynski (11,02 mln).

Na kanale Nieprzygotowani nowe nagranie przez pierwsze trzy dni miało przeciętnie 746,2 tys. wyświetleń, na Lord Kruszwil - 683,3 tys., a na Beksy - 567,5 tys. Treści na kanale Lord Kruszwil zanotowały o 36 proc. obejrzeń więcej niż miesiąc wcześniej, a te na kanale WiP Bros. - 585,4 tys.

Na kanale Ponki internauci wykonali 305,6 tys. różnych aktywności (komentarzy, „łapek w górę” i „łapek w dół”), średnio 23,5 tys. w przeliczeniu na nowe nagranie. Na TVgrypl wykonano 291,9 tys. takich działań, a na Lord Kruszwil - 280,5 tys.

Na AbstrachujeTV na nowy klip przypadło średnio 238,5 tys. aktywności, a na czuuX - 210,6 tys. Natomiast w przypadku kanału Wideoprezentacje było to tylko 2 071, a TivoltGames - 1 079.

Przy treściach na kanale czuuX internauci aż 135,1 tys. razy kliknęli „łapkę w dół”. Lord Kruszwil zanotował 27,6 tyks. takich oznaczeń przy swoich materiałach, SexMasterka - 16,6 tys., a Marcin Malczynski - 14,5 tys.

Na czuuX „łapek w dół” było ponad dwa razy więcej niż „łapek w górę” - te pierwsze stanowiły 72 proc. wszystkich. Na kanale Turpat „łapki w dół” stanowiły 46 proc. wszystkich, na Gimby Nie Znajo - 48 proc., a na profilu SexMasterka - 34 proc.

Z kolei na kanale Beksy negatywnych ocen było tylko 2 proc., a na kanałach TVgrypl, AbstrachujeTV i Karolek - po 3 proc.

Dołącz do dyskusji: Wardęga z 3,5 mln subskrybentów, AbstrachujeTV najchętniej oglądani, czuuX krytykowany (TOP20 youtuberów)

10 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Taka ogólna konkluzja
Gwiazdy sprzed 3 lat już nie istnieją albo wypadają z zestawienia.
Gwiazdy tegoroczne produkują śmieci (tak jak gwiazdy sprzed 3 lat 2 lata temu).
Młodzi-gniewni pną się do góry i za 2 lata podbiją świat. A za 5 lat... patrz pierwsze zdanie. :)

odpowiedź
User
:(
zawsze zastanawialo mnie dlaczego Polacy wola ogladac badziew pokroju z dupy, czy tych 3 mefedroniarzy co to niby sa smieszni, zamiast vlogow jak przez swiat na fazie. wystarczy sie zesrac i beknac i zostaje sie fejmem?
odpowiedź
User
noki
A gdzie jest np. Zuzanna Borucka (kiedyś Banshee) z ponad 1 mln subskrypcji? Nie, żeby mi na tym jakoś strasznie zależało :) ale zastanawiam się, na ile te zestawienia są wiarygodne, kiedy pomija się tak duży kanał :/

https://www.youtube.com/user/ZuzannaBorucka
odpowiedź