Męskie Granie drugi miesiąc na szczycie najpopularniejszych reklam na YouTube

W czerwcu, podobnie jak w maju, najpopularniejszą polską reklamą na YouTube był singiel "Początek", promujący trasę koncertową Żywiec Męskie Granie. Pozostałe miejsca na podium zajęła marka Maybelline z kolejnymi odcinkami instruktażowymi cyklu "Make Up in the City".

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Męskie Granie drugi miesiąc na szczycie najpopularniejszych reklam na YouTube

Czerwcowy ranking YouTube Ads Leaderboard, tak jak w poprzednim miesiącu, otwiera klip Męskie Granie Orkiestra 2018 (Kortez, Podsiadło, Zalewski) – "Początek".

Dwa kolejne miejsca zajmują reklamy Maybelline, przygotowywane w ramach cyklu poradnikowego "Make Up in the City". Tutorial "Makijaż cery problematycznej - OMatkoiCórko!!! - Make up in the city #56", prezentuje, jak wykonać makijaż cery problematycznej. Z kolei film "Trwały makijaż na randkę + kissing challenge - Alexmandostyle - Make up in the city #57" wyjaśnia, jak krok po kroku, jak zrobić make-up na randkę.

Czwartą najpopularniejszą reklamą na polskim YouTube w czerwcu była kampania społeczna Zarządu Dróg Miejskich "10 metrów zachowaj (się)" powstała, aby przeciwdziałać wypadkom w okolicach przejść dla pieszych. W filmie pokazano eksperyment społeczny, w którym przyłapywano kierowców na niewłaściwym parkowaniu, mogącym stwarzać zagrożenie dla pieszych. 

Pierwszą piątkę zestawienia zamyka materiał redakcji Plotek.pl, pt. "Koło Plotka - wydanie specjalne - Dzień Dziecka", w którym możemy obejrzeć wywiady z najmłodszymi przeprowadzone z okazji ich dorocznego święta.

YouTube Ads Leaderboard to comiesięczne zestawienie spotów reklamowych najchętniej oglądanych przez polskich internautów. Ranking 5 filmów jest ustalany w oparciu o algorytm uwzględniający parametry zaangażowania widowni (czas oglądania, liczbę polubień i udostępnień filmu), liczbę obejrzeń oraz tego jaka część filmu została obejrzana. Zestawienie przygotowywane jest przez polski zespół YouTube i dotyczy tylko klipów, które były elementami kampanii reklamowych na YouTube.

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przeprosiny nie wystarczyły. Donald Trump chce 10 mld dolarów od BBC

Port Polska krytykowany już na starcie. Co poszło nie tak z rebrandingiem CPK?

Port Polska krytykowany już na starcie. Co poszło nie tak z rebrandingiem CPK?

Zygmunt Solorz znowu odwołany. Teraz znika z rady nadzorczej Interii

Zygmunt Solorz znowu odwołany. Teraz znika z rady nadzorczej Interii

Republika zebrała 5,5 mln zł na wozy, ale wciąż ich nie ma. Wiemy, kiedy się pojawią

Republika zebrała 5,5 mln zł na wozy, ale wciąż ich nie ma. Wiemy, kiedy się pojawią

Ten prezent naprawdę działa. Badania pokazują, dlaczego doświadczenia wygrywają z rzeczami
Materiał reklamowy

Ten prezent naprawdę działa. Badania pokazują, dlaczego doświadczenia wygrywają z rzeczami

Bez reklam lub tylko jeden spot. TVN eksperymentuje z blokami

Bez reklam lub tylko jeden spot. TVN eksperymentuje z blokami