SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Samsung, Clash Royale, Oreo, Dior, Budweiser, Kia i Adidas z najpopularniejszymi reklamami na YouTube w 2017 roku (TOP 10)

Samsung, Dior, Adidas, Kia, Budweiser i jeszcze kilka innych marek przygotowało w 2017 roku reklamy, które osiągnęły w br. na YouTube największą popularność. Dwa spoty - Samsunga i „Clash Royale” - zanotowały po ponad 100 mln odtworzeń.

Poniżej prezentujemy zestawienie najczęściej wyświetlanych na YouTube reklam w 2017 roku na całym świecie.

Do rankingu zakwalifikowano te spoty, które były oznaczone w serwisie jako reklama (musiały mieć płatne wyświetlenia). Algorytm uwzględnia płatne wyświetlenia, tzw. wyświetlenia organiczne oraz uwagę i zaangażowanie widzów.

1. „We'll take care of you, wherever you are”
Samsung India Service
Agencja: Cheil India
Liczba odtworzeń: 150,3 mln


2.    „The Last Second”
Clash Royale/Supercell
Agencja: Barton F Graf
Liczba odtworzeń: 110,7 mln


3.    „Ping Pong Trick Shots 3”
Dude Perfect/ sponsorowane przez Oreo
Liczba odtworzeń: 90,6 mln wyświetleń


4.    „Miss Dior - The new Eau de Perfum”
Dior
Liczba odtworzeń: 43 mln


5.    „Born The Hard Way”
Budweiser
Agencja: Anomaly
Liczba odtworzeń: 28,5 mln


6.    „Hero's Journey” (z Melissa McCarthy)
Kia
Agencja: David&Goliath
Liczba odtworzeń: 25,9 mln


7.    „Original is never finished”
Adidas Original
Liczba odtworzeń: 25,4 mln


8.    „The Rock x Siri Dominate The Day”
Apple - iPhone 7
Liczba odtworzeń: 25,3 mln


9.    „Circles”
Levi's
Liczba odtworzeń: 22,3 mln


10.    „Cleaner of your dreams”
Mr. Clean
Agencja: Leo Burnett Toronto
Liczba odtworzeń: 17,6 mln

Dołącz do dyskusji: Samsung, Clash Royale, Oreo, Dior, Budweiser, Kia i Adidas z najpopularniejszymi reklamami na YouTube w 2017 roku (TOP 10)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl