SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Najsilniejsze polskie marki w portfolio DEMO

Agencja reklamowa DEMO Effective Launching obsługuje najwięcej, bo aż cztery spośród pierwszej dwudziestki najbardziej cenionych polskich marek - wynika z rankingu sporządzonego na podstawie badania Pentor na zlecenie "Wprost" i "Businessweek"

W badaniu sprawdzano znajomość poszczególnych marek, opinie na ich temat oraz sympatię. Respondenci mogli oceniać łącznie 255 marek zagranicznych i polskich (dwie oddzielne kategorie). W gronie najlepiej ocenionych polskich marek znalazły się cztery, które aktualnie są prowadzone przez DEMO Effective Launching: Ludwik, Bakoma, Kamis i Hellena.

Z Ludwikiem DEMO rozpoczęło współpracę w 2001 roku. Celem działań było umocnienie pozycji Ludwika jako lidera na rynku płynów. Z firmą Kamis-Przyprawy DEMO współpracuje od 2003 roku dbając o budowanie wizerunku Kamisa, jako lidera polskich przypraw. Również w 2003 roku agencja rozpoczęła współpracę z Bakomą, dla której stworzyła nowy wizerunek, oraz z Helleną, dla której przeprowadziła pierwszą w historii tej firmy ogólnopolską kampanię reklamową wprowadzającą na rynek nową platynową linię soków i nektarów.

Oprócz DEMO, aktualnie najwięcej marek w pierwszej dwudziestce rankingu najbardziej cenionych polskich marek mają trzy międzynarodowe grupy reklamowe - Saatchi & Saatchi, Euro RSCG oraz DDB Warszawa, które obsługują po dwie marki. Saatchi & Saatchi opiekuje się markami Wedel i Okocim. Euro RSCG Warsaw - markami Tymbark i Kubuś (należące do Grupy Maspex). DDB Warszawa - markami Tyskie i Łaciate.

Cieszę się, że możemy się poszczycić obsługą największej ilości spośród najlepszych polskich marek. Pokazuje to, że polska agencja z powodzeniem może konkurować z międzynarodowymi grupami reklamowymi, osiągając dla swoich klientów znakomite rezultaty na rynku - powiedział Jacek Sadowski, Dyrektor Generalny DEMO Effective Launching.

Dołącz do dyskusji: Najsilniejsze polskie marki w portfolio DEMO

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl