Najsilniejsze polskie marki w portfolio DEMO

Agencja reklamowa DEMO Effective Launching obsługuje najwięcej, bo aż cztery spośród pierwszej dwudziestki najbardziej cenionych polskich marek - wynika z rankingu sporządzonego na podstawie badania Pentor na zlecenie "Wprost" i "Businessweek"

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

W badaniu sprawdzano znajomość poszczególnych marek, opinie na ich temat oraz sympatię. Respondenci mogli oceniać łącznie 255 marek zagranicznych i polskich (dwie oddzielne kategorie). W gronie najlepiej ocenionych polskich marek znalazły się cztery, które aktualnie są prowadzone przez DEMO Effective Launching: Ludwik, Bakoma, Kamis i Hellena.

Z Ludwikiem DEMO rozpoczęło współpracę w 2001 roku. Celem działań było umocnienie pozycji Ludwika jako lidera na rynku płynów. Z firmą Kamis-Przyprawy DEMO współpracuje od 2003 roku dbając o budowanie wizerunku Kamisa, jako lidera polskich przypraw. Również w 2003 roku agencja rozpoczęła współpracę z Bakomą, dla której stworzyła nowy wizerunek, oraz z Helleną, dla której przeprowadziła pierwszą w historii tej firmy ogólnopolską kampanię reklamową wprowadzającą na rynek nową platynową linię soków i nektarów.

Oprócz DEMO, aktualnie najwięcej marek w pierwszej dwudziestce rankingu najbardziej cenionych polskich marek mają trzy międzynarodowe grupy reklamowe - Saatchi & Saatchi, Euro RSCG oraz DDB Warszawa, które obsługują po dwie marki. Saatchi & Saatchi opiekuje się markami Wedel i Okocim. Euro RSCG Warsaw - markami Tymbark i Kubuś (należące do Grupy Maspex). DDB Warszawa - markami Tyskie i Łaciate.

Cieszę się, że możemy się poszczycić obsługą największej ilości spośród najlepszych polskich marek. Pokazuje to, że polska agencja z powodzeniem może konkurować z międzynarodowymi grupami reklamowymi, osiągając dla swoich klientów znakomite rezultaty na rynku - powiedział Jacek Sadowski, Dyrektor Generalny DEMO Effective Launching.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Mniej Rymanowskiego w Polsacie. Skupi się na YouTube, będzie nowa twarz "Gościa Wydarzeń"

Mniej Rymanowskiego w Polsacie. Skupi się na YouTube, będzie nowa twarz "Gościa Wydarzeń"

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu

SDP i szefowa KRRiT przypominają "przejęcie" TVP. "Proces rzekomej "likwidacji" ma charakter pozorny"

SDP i szefowa KRRiT przypominają "przejęcie" TVP. "Proces rzekomej "likwidacji" ma charakter pozorny"

Polskie Radio nagrodziło dziennikarzy za popularne cykle. Na liście m.in. Grochal i Czejarek

Polskie Radio nagrodziło dziennikarzy za popularne cykle. Na liście m.in. Grochal i Czejarek