SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Najtrudniejsze masz już za sobą” w kampanii Gothaer (wideo)

Ruszyła kampania reklamowa ubezpieczeń komunikacyjnych i majątkowych oferowanych przez Gothaer. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy Nairobia, Papaya Films i EasyMedia.

„Najtrudniejsze masz już za sobą” w kampanii Gothaer (wideo)

Startująca właśnie kampania to pierwsza duża akcja reklamowa firmy Gothaer na polskim rynku, na którym działa pod tą marką od roku.

Bohaterami reklam są klienci Gothaer, którym największą trudność sprawia wymówienie nazwy firmy. Ma to żartobliwie podkreślać, że Gothaer oferuje proste, przejrzyste, ale zarazem kompleksowe produkty ubezpieczeniowe.

W reklamach - pod hasłem „Najtrudniejsze masz już za sobą” - prezentowane są dwa podstawowe: ubezpieczenie komunikacyjne i mieszkaniowe.


- Nieprzypadkowo zdecydowaliśmy się na kampanię reklamową niemal równo rok po przeprowadzeniu rebrandingu z PTU na Gothaer. Biznesowo jest to dla nas czas pierwszych podsumowań i uznaliśmy, że to równocześnie dobry moment na bardziej odważne wprowadzenie marki na rynek - komentuje Anna Włodarczyk-Moczkowska, prezes Gothaer. - Celem naszej pierwszej kampanii jest przedstawienie marki Gothaer szerokiej publiczności i budowa jej wizerunku jako przyjaznego i ułatwiającego życie swoich klientów ubezpieczyciela. Właśnie tacy chcemy być. Podkreślamy też ważną rolę naszych pośredników - dodaje Dorota Pietrzyk, dyrektor biura marketingu i PR w firmie.


Akcja reklamowa - rozpoczęta 15 września, a zaplanowana do 31 października - obejmuje telewizję (kanały główne i tematyczne, m.in. TVP1, TVP2, TVN, Discovery, Animal Planet, Ale Kino czy AXN), internet (działania na Facebooku) oraz materiały BTL w punktach sprzedaży.

Kreację kampanii przygotowała agencja Nairobia, spoty zrealizował dom produkcyjny Papaya Films, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy EasyMedia.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Najtrudniejsze masz już za sobą” w kampanii Gothaer (wideo)

15 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Kawka
o jezusie i maryjo!!!!
co to znowu za spot???
nie różni sie wcale od miliona innych spotów firm ubezpieczeniowych
przez cały spot masz wrażenie ze nastąpiła pomyłka i że to inna, ZNANA firma ubezpieczeniowa
Bo przecież ten spotów widziałeś już z MILION razy!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Błagam, czy w Gothar jest jakiś dział marketingu???
11 11
odpowiedź
User
tereska
zgadzam się z przedmówcą
nędza nędza nędza
czemu nie wyróżniaja się absolutnie niczym???
Toć to co najmniej nowa nazwa na rynku, więc błędy SZKOLNE przy przygotowywaniu tej kampanii
I znów ktoś wyrzucił za okno całą kaskę!!!
12 10
odpowiedź
User
Anka bez dzbanka
Najtrudniejsze masz już za sobą - umarłam ze śmiechu.
Dlaczego mamy tylko kilka firm finansowych, które robią coś z polotem albo choc odrobiną kreatywności???
Kolejna mega porażka nieznanej nikomu firmy ubezpieczeniowej
A miało byc tak fajnie, stać nas na reklamę w telewizji!
No BEKA po prostu, jak to mówią nasze dzieci
13 10
odpowiedź
User
bolo6
masz rację, Anka, ja zawsze zresztą :o)
I pomyślcie, co ma skłonić w tej reklamie klienta, żeby zapytał o ofertę tego ubezpieczyciela, nikomu nieznanego?
Trudna nazwa???
12 10
odpowiedź
User
Przemo Woźniak
Efekt marketingu wizerunkowego jest właściwy w stosunku do produktów znanych, dużej wartości. To pierwsze. Po drugie błąd szkolny: połączenie kampanii wizerunkowej i sprzedażowej. Duży minus.
12 10
odpowiedź