SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Najważniejsze znajdziesz w środku” - świąteczna kampania Empiku zachęca do „obdarowania słowami”

Pod hasłem „Najważniejsze znajdziesz w środku” wystartowała świąteczna kampania sieci sklepów Empik. Motywem przewodnim akcji jest dawanie prezentów, także tych w formie słów. Działania przygotowały Grey Group Poland, studio animacji Human Ark oraz dom mediowy MEC.

Tegorocznej akcji Empiku z okazji świąt przyświeca idea dołączania do prezentów dla bliskich listów. Kampania „Najważniejsze znajdziesz w środku” składa się z dwóch odsłon. Pierwsza to animowana etiuda, opowiadająca historię trzyosobowej rodziny, w której co roku w wigilijny wieczór ojciec znikał z domu. Dorastający syn nie rozumiał tego zachowania do czasu, gdy pod choinką znalazł list wyjaśniający tajemnicę ojca. W telewizji spot będzie premierowo pokazany 1 grudnia przed głównym wydaniem „Faktów” w TVN.

– Film w delikatny sposób dotyka tematu relacji ojca z synem, nieobecności tego pierwszego, będącej ciężarem dla obu i komunikacji, która jest źródłem zrozumienia oraz budowania bliskości - komentuje Mira Dobek, dyrektor marketingu Empiku.

Ponad dwuminutowa etiuda jest również dostępna w internecie. Oprócz niej przygotowano 60-sekundowy spot, który będzie emitowany między innymi na antenie TVN, Polsat, na kanałach tematycznych oraz w kinach.

Druga odsłona akcji to konkurs konsumencki „List dobrych emocji”. Do wygrania między innymi dwuosobowa wycieczka do Laponii. Aby wziąć udział w akcji należy napisać list, który można zacząć od słów: „Drogi Święty Mikołaju, w tym roku chcę podziękować...” i wysłać w salonie Empik lub przez stronę i internetową sklepu.

W ramach uzupełnienia komunikacji Empik wydał książkę dla dzieci „List od...” (Wydawnictwo Wilga), autorstwa Katarzyny Ryrych. W prostych dialogach i fabule przeprowadza dzieci przez problemy dobra i zła. Cały dochód z jej sprzedaży trafi do fundacji Zaczytani.org i zostanie przeznaczony na tworzenie Bibliotek Małego Pacjenta w szpitalach. Kampanię promocyjną wspólnej akcji charytatywnej Empiku i fundacji Zaczytani.org wspierają m.in.: Agnieszka Sienkiewicz, Natalia Niemen, Katarzyna Pakosińską, Olga Frycz, Beata Pawlikowska, Małgorzata Ostrowska czy Radosław Pazura z Dorotą Chotecką.

Za kreację spotów odpowiada Grey Group Poland, za produkcję Studio Animacji Human Ark (reżyserzy: Wojtek Wawszczyk i Tomasz Lew Leśniak), natomiast za strategię i implementację działań mediowych dom mediowy MEC. Muzyka do filmu została skomponowana przez Mikołaja Stroińskiego.

Dołącz do dyskusji: „Najważniejsze znajdziesz w środku” - świąteczna kampania Empiku zachęca do „obdarowania słowami”

5 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Mm
Kampania powinna być zabroniona! Za każdym razem muszę przełączać kanał jak ona jest wyświetlana, gdy tylko dzieci oglądają.Czemu odbieracie im magię świąt? Dla nich Św Mikołaj nie może się kojarzyć z tatą kogokolwiek!
odpowiedź
User
bogna
Podoba mi się to, co robi w tym roku Empik. Kampanie jak kampanie, bardziej chodzi mi o to, że oni faktycznie dali konkretne promocje. Nie pamiętam takiej sytuacji, żeby przy tylu produktach trafić na sytuacje, w której cena z aukcji jest dwa razy wyższa niż u nich. Chodzi m.in. o gry czy, filmy i zabawki. Pierwszy raz mieliśmy tak, że zdecydowana większość zakupów-prezentów poszła właśnie z jednego sklepu.
odpowiedź
User
wmiki
Nie lubie reklam, które są uczuciowe, a tak naprawdę chodzi tylko o zaravbianie pieniedzy. Moze trzeba bylo ta 2 minutowa puscic w bloku reklamowym dla dzieci i wyraznie zaznaczyc ze pieniadze sa przekazane na pomoc!. Wtedy to by mnie osobiscie przekonało do tej firmy. Tak sama, w sobie t reklama mnie bardziej oburza niż zachęca do marki.
odpowiedź