SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Najwięcej na transmisjach Tour de Pologne zyskał Fiat

Dzięki obecności samochodów w transmisjach z wyścigu kolarskiego Tour de Pologne firma Fiat zyskała prawie pół miliona złotych - wynika z danych Pentagon Research. Wszystkie marki motoryzacyjne były pokazywany podczas tych relacji ponad 850 razy.

Najwięcej na transmisjach Tour de Pologne zyskał Fiat

Badanie przeprowadzone przez Pentagon Research pokazuje, że Fiat zdominował w branży motoryzacyjnej promocję typu produkt placement podczas relacji z tegorocznego wyścigu kolarskiego Tour de Pologne. Logo tej firmy na samochodach technicznych towarzyszących zawodnikom było prezentowane na wizji dokładnie 643 razy - łącznie przez prawie 1,5 godziny, osiągając ekwiwalent reklamowy w wysokości 473 tys. zł.

Zdecydowanie niższe zyski promocyjne uzyskali w ten sposób inni producenci samochodów. I tak Skoda osiągnęła ekwiwalent reklamowy 49,5 tys. zł (85 ekspozycji), Kia - 36,5 tys. zł (51 ekspozycji), a Volkswagen - 22 tys. zł (38 ekspozycji). Ogółem loga firm motoryzacyjnych na samochodach technicznych były pokazywane 864 razy, a wartość reklamowa tych ekspozycji wyniosła prawie 600 tys. zł. Badanie zrealizowane przez Pentagon Research obejmuje transmisje z Tour de Pologne i poświęcone mu fragmenty programów sportowych w TVP1, TVP2, paśmie wspólnym TVP Info, TV Polonia, TVN, TVN24, TVN Turbo, Polsacie, Polsacie Sport i TV4.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Najwięcej na transmisjach Tour de Pologne zyskał Fiat

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl