SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Nakręcamy do działania” - Jula wchodzi do Polski jako multimarket

Rozpoczęła się kampania reklamowa wspierająca otworzenie w Polsce pierwszych multimarketów szwedzkiej sieci Jula. Akcję przygotowały firmy Spook, Equinox i Telma Group Communications.

„Nakręcamy do działania” - Jula wchodzi do Polski jako multimarket

Kampania multimarketów Jula jest prowadzona w Warszawie, bo podwarszawskich parkach handlowych Janki i Targówek zostaną w najbliższym czasie otwarte pierwsze w Polsce sklepy tej sieci. W akcji określane są one jako multimarkety, co ma podkreślać, że oferują szeroki, niedostępny gdzie indziej asortyment produktów, narzędzi i akcesoriów m.in.: do remontu domu, garażu, prac w ogrodzie czy przygotowania sprzętu sportowego do sezonu, a także artykułów biurowych, odzieży roboczej, sprzętu elektronicznego, małego AGD i akcesoriów samochodowych.

Kampania została podzielona na trzy fazy: teaser, launch i post-launch, z których ta pierwsza potrwa do połowy listopada. W tym etapie wykorzystywane są hasła „Pierwszy multimarket dla chcących” i „Wszystko, co zawsze chciałeś…”, natomiast stały claim samej marki brzmi „Nakręcamy do działania”.

Akcja obejmuje obecnie 100 billboardów na terenie Warszawy, a wkrótce rozpocznie się w internecie (m.in. social media), radiu (prawie 600 emisji spotów na antenie 7 stacji) oraz prasie. Wszystkie działania zaplanowano do końca br. Kreację kampanii przygotowała agencja Spook, zakupem mediów zajął się dom mediowy Equinox, a za obsługę public relations odpowiada agencja Telma Group Communications.

 

  • Więcej informacji:
  • Jula
Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Nakręcamy do działania” - Jula wchodzi do Polski jako multimarket

5 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
planer
100 billboardów na Warszawę? to za mało, kto to zobaczy?
8 8
odpowiedź
User
milko
W ogóle tej kampanii nie widać!
8 8
odpowiedź
User
Jacek
Ludzie nie kupujcie tam sprzętu. Wszystko z Chin. Drogo a jakość kiepska.
8 8
odpowiedź
User
Gość
To prawda. Miałem do czynienia z tym sklepem w Szwecji. Jakość fatalna, reklamacje utrudnione.
8 8
odpowiedź
User
marcin
Kupiłem tam maszynkę do strzyżenia włosów za 35 zł , ja p..... jaki szajs . Prawie w ogóle nie strzyże, chyba tępe ostrza ... nie polecam
8 8
odpowiedź