SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Naoczni świadkowe w reklamie Starazolinu

Rozpoczęła się kampania reklamowa kropli do oczu Starazolin produkowanych przez Polpharmę. Kampanię zrealizowała agencja Opus B.

Wystartowała ogólnopolska kampania telewizyjna marki Starazolin – kropli na różne dolegliwości oczu. To kolejna wspólna realizacja Opus B i Polpharma.

Ważnym elementem stworzonej platformy kreatywnej jest kod kolorystyczny dopasowany do opakowania produktu, dzięki czemu można ją rozwijać na kolejne SKU. Kody kolorystyczne mają na celu ułatwienie farmaceucie rekomendacji, a pacjentowi zakupu odpowiednich kropli Starazolin.

Kampania obejmuje emisję spotów reklamowych w wybranych stacjach tv oraz w internecie. Za koncepcję i realizację działań odpowiada Opus B. Jest to kolejny projekt, jaki agencja przygotowuje dla Polpharmy.

 

Za produkcję spotu, który wyreżyserowała Monika Kmita odpowiada Dynamo.

Dołącz do dyskusji: Naoczni świadkowe w reklamie Starazolinu

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl