SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Nastaw się na chill out” - Magdalena Mielcarz w kampanii Chilli ZET

Startuje wizerunkowa kampania reklamowa Chilli ZET związana z premierą płyty „Nastaw się na chill out 7”. Akcję, której twarzą jest Magdalena Mielcarz, przygotował dział promocji rozgłośni.

„Nastaw się na chill out” - Magdalena Mielcarz w kampanii Chilli ZET

Sygnowany przez Chilli ZET album „Nastaw się na chill out 7” składa się z dwóch krążków: „Love” i „Life” zawierających 30 chilloutowych piosenek. Płytę „Love” otwiera debiutancki singiel aktorki i modelki Magdaleny Mielcarz „Drown In Me”. Album - wydany przez Magic Records - trafia właśnie do sprzedaży.

Jednocześnie rusza kampania reklamowa Chilli ZET oparta na wizerunku Magdaleny Mielcarz. Layouty reklam są spójne z okładką płyty „Nastaw się na chill out 7”. Zdjęcia Mielcarz na potrzeby akcji wykonał Rafała Olejniczaka, redaktor naczelny Radia ZET i Chilli ZET.


Kampania od 18 kwietnia będzie prowadzona w prasie (magazyny lifestyle’owe, tygodniki opinii), internecie (m.in. działania SEM), na outdoorze (ekrany LED w Warszawie i Wrocławiu) oraz w salonach Empik. W ramach akcji w serwisie chillizet.pl udostępniono specjalną zakładkę, w której można posłuchać fragmentów płyty „Nastaw się na chill out 7” i zamówić ją, a także obejrzeć kulisy sesji fotograficznej z Magdaleną Mielcarz i wywiad z nią.

Kreacją oraz planowaniem i zakupem mediów na potrzeby kampanii zajął się dział promocji Radia ZET i Chilli ZET.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Nastaw się na chill out” - Magdalena Mielcarz w kampanii Chilli ZET

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
drill mill
jaka ona ładna i z predyspozycjami for blowing cocks.... ;]
8 8
odpowiedź
User
Darmowe wakacje w LA
Takie zdjęcie można kupić ze stoku za 200 złotych. Czy trzeba lecieć do LA? Nie,ale darmowe wakacje zawsze są miłe,więc trzeba było znależć wymówkę?
8 8
odpowiedź
User
kara
ekrany LED w Warszawie i Wrocławiu HAHAHAHAHA zakupem mediów na potrzeby kampanii zajął się dział promocji Radia ZET i Chilli ZET HAHAHAHAH
8 8
odpowiedź