„Nastaw się na chill out” - Magdalena Mielcarz w kampanii Chilli ZET

Startuje wizerunkowa kampania reklamowa Chilli ZET związana z premierą płyty „Nastaw się na chill out 7”. Akcję, której twarzą jest Magdalena Mielcarz, przygotował dział promocji rozgłośni.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Sygnowany przez Chilli ZET album „Nastaw się na chill out 7” składa się z dwóch krążków: „Love” i „Life” zawierających 30 chilloutowych piosenek. Płytę „Love” otwiera debiutancki singiel aktorki i modelki Magdaleny Mielcarz „Drown In Me”. Album - wydany przez Magic Records - trafia właśnie do sprzedaży.

Jednocześnie rusza kampania reklamowa Chilli ZET oparta na wizerunku Magdaleny Mielcarz. Layouty reklam są spójne z okładką płyty „Nastaw się na chill out 7”. Zdjęcia Mielcarz na potrzeby akcji wykonał Rafała Olejniczaka, redaktor naczelny Radia ZET i Chilli ZET.

grafika

Kampania od 18 kwietnia będzie prowadzona w prasie (magazyny lifestyle’owe, tygodniki opinii), internecie (m.in. działania SEM), na outdoorze (ekrany LED w Warszawie i Wrocławiu) oraz w salonach Empik. W ramach akcji w serwisie chillizet.pl udostępniono specjalną zakładkę, w której można posłuchać fragmentów płyty „Nastaw się na chill out 7” i zamówić ją, a także obejrzeć kulisy sesji fotograficznej z Magdaleną Mielcarz i wywiad z nią.

Kreacją oraz planowaniem i zakupem mediów na potrzeby kampanii zajął się dział promocji Radia ZET i Chilli ZET.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej