1,22 mln widzów wiosennych odcinków programu „Nasz nowy dom” w Polsacie

Reality-show „Nasz nowy dom” w nowym sezonie śledzi średnio 1,22 mln osób. W porównaniu do czternastej edycji, pokazywanej wiosną ub.r., widownia produkcji niemal się nie zmieniła. Polsat w czasie emisji audycji zajmuje czwarte miejsce w rynku w 4+ i drugie w 16-49.

MK
MK
Udostępnij artykuł:
1,22 mln widzów wiosennych odcinków programu „Nasz nowy dom” w Polsacie
fot. Polsat

Szesnastą edycję reality-show „Nasz nowy dom” oglądać można na antenie Polsatu w środy i czwartki o godz. 20.05, począwszy od 3 marca br.

Z danych Nielsen Audience Measurement opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że w wiosennej ramówce br. (do 18 marca) format ogląda średnio 1,22 mln osób. Przekłada się to na 8,27 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 8,87 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 8,75 proc. w grupie 16-59.

Do tej pory najwięcej widzów program prowadzony przez Katarzynę Dowbor miał 11 marca - odcinek śledziło 1,26 mln.

grafika

Nadawana wiosną ub.r. trzynasta seria reality-show po trzech pierwszych tygodniach przyciągała przed ekrany tyle samo widzów. Gromadziła średnio również 1,22 mln osób przy udziale wynoszącym 7,81 proc. w 4+, 9,34 proc. w 16-49 oraz 8,38 proc. w 16-59.

Polsat w czasie emisji „Naszego nowego domu 16” zajmuje czwarte miejsce w rynku telewizyjnym wśród tzw. „wielkiej czwórki”. Liderem jest TVP2 emitująca w tym czasie gł. „Barwy szczęścia”, „Na dobre i na złe” i „Na sygnale”, co przekłada się na 10,40 proc. udziału. Drugi jest TVN („Na Wspólnej” oraz „Milionerzy”; 9,49 proc.), a trzecia - TVP1 (gł. „Alarm!” oraz „Leśniczówka”; 8,98 proc.).

Z kolei wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59 Polsat jest wiceliderem.

grafika

Gospodynią reality-show „Nasz nowy dom” jest Katarzyna Dowbor. W każdym odcinku ekipa remontowa w ciągu pięciu dni remontuje dom lub mieszkanie należące do jednej rodziny. Producentem programu jest Constantin Entertainment Polska.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/rowni-sobie-nowy-program-tvn-trzeci-w-rynku,7170363771971201a ##

MK
Autor artykułu:
MK
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Nowa prezes PwC w CEE. Agnieszka Gajewska zastąpi Adama Krasonia

Nowa prezes PwC w CEE. Agnieszka Gajewska zastąpi Adama Krasonia

Dorota Wysocka-Schnepf stawia na YouTube'a. "Poczucie powinności wobec prawdy" [TYLKO U NAS]

Dorota Wysocka-Schnepf stawia na YouTube'a. "Poczucie powinności wobec prawdy" [TYLKO U NAS]

New Balance MADE in USA
Materiał reklamowy

New Balance MADE in USA

Wielka przeprowadzka "Królowej przetrwania". Programu nie będzie w TVN7

Wielka przeprowadzka "Królowej przetrwania". Programu nie będzie w TVN7